BioWare разказа за PvP-арените, които ще се появят в Star Wars: The Old Republic заедно с пач 2.4. Дизайнерът Алекс Модни обясни особеностите на тези бойни зони.
В 2.4 ние ще представим арени, където у играчите ще има една единствена цел - да унищожат всички играчи от противниковия отбор. Това е всичко. Няма да има никакви превземания на контролни точки, никакви бомби. Просто два отбора от по 4 играча ще се срещнат с друг такъв отбор. Наградите ще са същите като в сегашните бойни зони. Warzone commendations, опит, кредити и Ranking/Ranked commendations ще получават участниците в края на мача. Те ще се състоят от три рунда, като всеки един от тях ще е уникален. Никакви ефекти няма да се пренасят от единия рунд в другия, даже ако останете живи. Това означава, че всички кулдаун способности ще се обнуляват между рундовете, така че няма да има нужда да пазите Force Barrier или други кулдауни за някой конкретен рунд.
В този момент имаме три арени - на Кореллия, Татуин и орбиталната станция, като всяка от тях е със собствена уникална архитектура, която изисква различни техники и стратегии. Няколко месеца тествахме различни предмети, блокиращи линията на погледа и други, за да се убедим, че всичко е разположено правилно. Ние не искаме играчите да се сражават с околната среда ( разни капани, локви с киселини и др.), поради което на арените няма да има такива неща.
Какво обаче ще се случи ако отбор от четири играча, разполагащи с невидими герои, решат да не предприемат нищо и рундът продължи безкрайно. След определено време на арената Хът Джирад ще включи режима Sudden Death! В определени точки ще се появат облаци от токсичен газ, които бавно ще се разширяват, докато не обхванат цялата арена. Облакът ще извади от невидимостта тези играчи, ще ги вкара в боя и ще им нанася щети за определено време периодично. Този ефект може да се премахне ако успеете да избягате от облака. В режима Sudden Death побеждава отбора, който е останал най-дълго жив.
Ранговите арени в 2.4 ще бъдат соло и групови. Соло-играчите ще могат да застават на опашка на ранговите арени и да се сражават с други играчи от същия рейтинг.
В 2.4 ще премахнем бойните зони 8х8. За това има много причини. да събереш група от осем приятеля като в същото време да се събере и друг отбор от осем играча, като освен това двата отбора трябва да си съответстват по сила - това беше кошмар. Възможно е да ги върнем по нататък, когато решим всички проблеми.
Blogger Comment
Facebook Comment