Какво ново в Neverwinter?


Новият експанжън Module 2: Shadowmantle в екшън MMO-то Neverwinter излезе преди няколко дни. Какво ново с експанжъна? Появиха се доста промени и някои нововъведения.

Нов клас



На любителите на стрелците с лък не им достигаше именно подобен рейнджър клас в играта, в която до момента бяха представени танкуващия страж Guardian Fighter, воина Great Weapon Fighter, маг, хилър и асасин. С Module 2: Shadowmantle най-после се появи и дългоочаквания Hunter Ranger. Много играчи го "грабнаха" с нетърпение и вече могат да се видят не малко развити до максималното 60-то ниво герои. Hunter Ranger-ът в Neverwinter е доста интересен с възможността си освен да поразява враговете от разстояние с точни и унищожителни изстрели, но и да води ръкопашен бой от близка дистанция. Въоръжете го с необходимите му кинжали и просто натиснете Tab и той веднага ще премине в режим на ръкопашен бой. От т.нар. paragon пътища за развитие може да избирате дали да специализирате в майсторство на владеене на лъка и точните изстрели или пък да станете майстор в близкия бой. Освен това може да изберете и т.нар. Nature път.

Dread Ring Campaign



В играта се появи и нова локация Dread Ring, в която може да срещнете нови врагове, нови босове, нови подземия и нови епик награди, както и съответния епик сет.


Подобно на Sharandar и тук имате възможност да изпълнявате редица ежедневни куестове, които ще ви донесат и съответните награди, както и възможността да отключвате нови способности за персонажа си - boons.


Нови добавки в интерфейса



За улеснение на играчите в интерфейса е добавен нов прозорец, който помага на ползвателя веднага да разбере каква част от кой от всичките сетове е придобил и какво още му трябва, за да го допълни. Тук може да видите и каква колекция от артефакти имате.

Нови парагон пътища на развитие
С експанжъна бяха добавени нови парагон пътища за съществуващите класове. Това май се оказа едно от най-големите разочарования. Например новият парагон път за асасините е напълно неизползваем, тъй като любителите на воините-сенки биха се лишили от едно от основните си умения. Същевременно новият път не дава нищо ефективно за тях. Воините и танковете пък просто тъпо могат да разменят някои свои умения и например танкът ще се превърне в някакъв вид тежък воин или по-точно казано, нито воин, нито танк. Хилърите пък стават бафъри, а маговете могат да ползват огнени заклинания, които не са чак толкова лоши, но лично аз не видях някой маг да е преминал към новия парагон път.

Нова система за рафиниране



Новата система за рафинация и подобряване на съществуващите и новите камъни, както и на артефактите бе въведена с целта да не се задръстват инвентарите. Уж. Сега бяха добавени нови ресурси, които подпомагат рафинацията и които въобще не са малко на вид и брой. Няма да я обяснявам с подробности. Само ще коментирам, че тя бе създадена с цел да се харчат натрупаните астрални диаманти, а и .... да се инвестират реални пари с цел покупка на астрални диаманти, които няма да достигат, за да подобрите всичко което искате да подобрите в своята екипировка. Все пак и разработиците трябва да печелят.

Артефактите


Бяха въведени и артефакти. Те дават различни допълнителни възможности, като например да възстановите част от живота си в битката. Артефактите също могат да се рефинират и подобряват, за което са необходими различни ресурси. Те са едно добро нововъвдение в играта.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар