Neverwinter е на път да се превърне в епичен провал за Cryptic, пише Neverwinter Bulgaria. Според българския фен сайт на играта ендгеймът се е превърнал в скучно и еднообразно занимание, състоящо се в безкрайни рейдове срещу Кралицата на Драконите. Останалите зони са се превърнали в пустеещи се локации и се е загубил смисъла от прохождане на дънджъните, от които по-рано играчите се сдобиваха с Tier 1 и Tier 2 екипировки.
Ендгеймът се превърна в скучно и еднообразно занимание - безкрайни рейдове срещу Тиамат. Grind-grind и още grind. Linu's Favor се превърна в по-ценна валута от астралните диаманти. Единственият способ да я получите, е да убиете Тиамат. Рейдовете срещу Кралицата на драконите би трябвало да бъдат занимание за играчи, които са изградили билдовете си и са придобили висок gear score? Нищо подобно. Всеки нуб, току що взел 60-то ниво и с минималния за зоната gear score може да се включи и да допринесе ...за загубата ви в битката срещу Тиамат.
MMORPG News също писа по този повод още в началото на декември. Играчите недоволстваха във форумите от рейда. Участието в него е достъпно със съвсем минимални изисквания за екипировката на играчите, а сложността му е за герои с поне над 14 000 Gear Score. Друга слабост е и невъзможността за вход на предварително създадени групи от сработили се играчи.
Първата грешка на Cryprtic обаче е създаването на артефактната екипировка, писахме ние.
В една MMORPG трябва да имаш интерес да постигнеш нещо. В Neverwinter всичко вървеше по ред - Tier 1 екипировка от по-слаби подземия, последвана от Tier 2 от по-сложните дънджъни, Black Ice екипировка от Icewind Dale и Dwarven Valley.
Всичко следваше своя нормален ход, докато някой гений не измисли артефактната екипировка, пише Neverwinter Bulgaria.
Може би поради всичко това се забеляза и голям отлив на играчи от Neverwinter, което бе отчетено във финансовия отчет на Perfect World.
0 коментара :
Публикуване на коментар