Създателят на космическия симулатор Star Citizen - Крис Робъртс - заяви, че през тази година набраните средства от фенове за разработката на играта ще достигнат 100 милиона долара! Това се случи по време на неговата BAFTA Masterclass презентация, съобщи Polygon. Презентацията се проведе в Лос Анджелис и бе излъчвана на живо чрез Twitch.
Идеята за Star Citizen е в рамките на един продукт да се създадат четири различни игрални системи. В играта ще има естествено космически битки, но също така се очаква и first-person shooter, сингъл плейър игра и някакъв сорт от смесване на тези компоненти, включващи летателни мехники, изследване от първо лице и социални взаимодействия.
Те ще се осъществяват посредством шест гейм продукта: Хангар, който позволява на играчите да имат достъп до своите кораби; Arena Commander, позволяваща да се водят сражения между играчите и да се състезават в открития Космос; Squadron 42, сингъл плейър, който ще има собствен сюжет, който да се следва; неназован first-person shooter и т.н.
За хангара и арената вече има обявени дати за тези, които са участвали в краудфъндинг, т.е. набирането на средства на доброволни начала. На презентацията Робъртс определи дати за останалите продукти.
Шутърът ще започне своята бета през пролетта, заедно с продукта тип "planetside". През лятото Arena Commander ще бъде ъпгрейднат до версия 2.0, включително с кораби, позволяващи мултиплейър екипажи. През есента се очаква пъвия епизод на Squadron 42. В края на 2015 феновете може да очакват алфа тестове на съществуващата вселена, което да доведе евентуално до търговски релийз на играта през 2016 г.
Повече за презентацията на Крис Робъртс може да намерите на страниците на популярното интернет издание Polygon.
Идеята за Star Citizen е в рамките на един продукт да се създадат четири различни игрални системи. В играта ще има естествено космически битки, но също така се очаква и first-person shooter, сингъл плейър игра и някакъв сорт от смесване на тези компоненти, включващи летателни мехники, изследване от първо лице и социални взаимодействия.
Те ще се осъществяват посредством шест гейм продукта: Хангар, който позволява на играчите да имат достъп до своите кораби; Arena Commander, позволяваща да се водят сражения между играчите и да се състезават в открития Космос; Squadron 42, сингъл плейър, който ще има собствен сюжет, който да се следва; неназован first-person shooter и т.н.
За хангара и арената вече има обявени дати за тези, които са участвали в краудфъндинг, т.е. набирането на средства на доброволни начала. На презентацията Робъртс определи дати за останалите продукти.
Шутърът ще започне своята бета през пролетта, заедно с продукта тип "planetside". През лятото Arena Commander ще бъде ъпгрейднат до версия 2.0, включително с кораби, позволяващи мултиплейър екипажи. През есента се очаква пъвия епизод на Squadron 42. В края на 2015 феновете може да очакват алфа тестове на съществуващата вселена, което да доведе евентуално до търговски релийз на играта през 2016 г.
Повече за презентацията на Крис Робъртс може да намерите на страниците на популярното интернет издание Polygon.
0 коментара :
Публикуване на коментар