Върни се в миналото с Master server в AION!


Лично за мен AION не е това, което беше. Съвременният AION е един буламач. AION бе една много очаквана игра и в началото оправда очакванията. Макар и платена - играчите в нея бяха повече от достатъчно. Даже лично аз предпочитах да играя в нея и да си плащам, защото "не съм достатъчно богат, за да играя в безплатни игри". Абонаментът за месец беше колкото да платиш билет за някой съвсем нов филм в киното в мола. С течение на времето, пач след пач, играта взе да губи привържениците си. Дойде и времето когато тя стана free-to-play. Спомням си с носталгия за битките  в Бездната, обсадата на крепостите там и прохождането на дънджъните в тях. Току-пред входа на инстанса те чакат спотаени, подли асасини и се опитват да те убият с бързи и мощни атаки, след което се разтварят отново във въздуха.


Какво е Master server?

Master server е нов сървър, който е разположен за избор заедно с обикновените сървъри, но се различава много от тях. Той съдържа традиционната версия на играта и някои специфични настройки. На него няма модерните класове Бард, Gunslinger и новото mech-оподобно чудо Aethertech или както там го наричат. Няма и арени. Достъпни за обсади са само долните крепости в Бездната. Максималното ниво вече ще бъде 50-то. Липсва новобранския сървър, където безопасно развиваш героя си без да опасност да бъдеш нападнат от играч от противниковата фракция.



Няма ги и тъпите зони, където можеш да си играеш "на кукли" или Sim city, т.е. зоните където се купуваш апартаментче или си строиш къщичка, обзавеждайки я с мебели и други лиготии.
Бих дочакал Master server-ите на европейския AION, за да се върна отново в играта и да усетя тръпката от неизвестното, от опасността в Бездната, от обсадите на крепостите, от битките и срещите с противниковата фракция. Master server-ите ще ни върнат в миналото, когато AION бе яка игра, а не буламача, в който се превърна. 

Master server-ите ще са отлична възможност за издателите да върнат част от избягалите играчи обратно. Съдейки по последният, тригодишен отчет на Gameforge, ситуацията там не е особено розова. Той почти по нищо не се различава от 2-годишния им. През 2014 г. създадените герои са били малко над 7 млн., а в отчета им през тази година те са над 8,7 млн. Гладиаторът все така е най-популярен клас, а новите даже и не се споменават. Е, чакаме Master server-ите!
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар