Разработчиците на Crowfall буквално ни заливат с информация за бъдещата си несътворена игра. Сега ни разказаха как ще протича развитието на героя (не че по-рано не са ни разказвали).
То ще става по няколко различни начина. Със създаването на героя играчът избира архетип, а също така получава серия от достойнства и недостатъци. Това ще става чрез система от точки. Всеки герой ще има определено количество точки, които да изразходва, за да се усъвършенства. Допълнителни точки могат да се генерират чрез недостатъците. Има определен лимит за количеството на руните с достойнства или недостатъци, които могат да бъдат добавени на даден герой.
След създаването на героя и развиване на базовите умения до нивото на компетентност чрез игра, всеки архетип ще получи възможността да се издигне до следващ клас или занятие.
Разработчиците планират различни класове за всеки базов архетип.
Тези класове към базовия архетип дават възможност да направите героя си специализиран. Искате да имате Рицар, който да нанася повече поражения. Изберете Swordsman! Искате Рицар с по-защитни функции? Изберете Crusader! Искате Рицар, който има дистанционно оръжие и умение? Създайте Sentinel!
Трябва обаче да избирате внимателно промоциите за класа към базовия си архетип, тъй като няма да можете да го променяте последствие. Промоционалният клас увеличава максимума на уменията на всички релевантни умения. Това позволява на играча да тренира уменията си в съответствие с избрания път, ставайки експерт. Някои промоции ще ви дават нови сили за боя или ще разширява капацитета на настоящите ви. Понякога те ще ви гарантират ново оръжие, което да използвате заедно с основното ви в добавка със съответните умения към него.
След като изберете Промоционален Клас не приключвате с къстомизацията на героя си. Освен това ще има и Дисциплини, които ще ви помогнат да създадете подклас на класа на базовия си архетип.
Дисциплините са свързани със събирането на руни и добавянето им към героя. Не всяка дисциплина ще е достъпна за всеки архетип, но всеки архетип ще има множество дисциплини. Дисциплините ще ни позволят в бъдеще да къстомизирате уменията и силите си. Искате ли Рицаря ви да нанася по-големи поражения? Или да увеличите параметъра му Сила?
Примери:
Руна Алихмия:
Гарантира рецепти за отвари, умение по алхимия, специална чанта със слотове за отварите ви (така те няма да се взривят ако ви ударят).
Руна Върколак
Дава ви сили за трансформиране за определено време със сили на върколак докато сте в тази форма. Дава ви бонус към пораженията, идващи благодарение на вампирсикия ви параметър. Увеличава параметъра Придвижване.
Дисциплините могат да бъдат сменяни, като заменяте дадена руна с друга. Някои руни ще имат ограничения за ползване от даден архетип. Така например, Cavalier Discipline (която гарантира майсторство в блокирането на удари и умения с щита) няма да може да се ползва от архетипа Duelist.
Ето някои примери на други Дисциплини: Standard Bearer, Rune Caster, Collector, Lapidary, Beastmaster, Ratcatcher, Blood of the Ancients, Berserker, Swashbuckler, Stonecutter, Commander.
С Руни ще може да се сдобивате при участие в Кампаниите. Някои от тях ще могат да бъдат произведени, други да намерите в древни съкровища, третии ще получите като награда и т.н.
Руните ще могат да се продават, но ако не са използвани. Използвате ли ги след това не можете да ги премахнете - само да ги разрушите.
0 коментара :
Публикуване на коментар