Деонтей Уайлдър претърпя операция на ръката си след мача с Ареола


Деонтей Уайлдър е получил счупвания в китката и наранявания на бицепса по време на мача с Крис Ареола, който спечели с технически нокаут в осмия рунд. Уайлдър претърпя операция на ръката си, като стана ясно, че той няма да се бие най-рано до края на годината.

Той съобщи, че няколко пръста са му били дислоцирани вследствие на тежките удари. 


Когато свивах бицепса си може да се види как се огъва ръката ми заради скъсания бицепс....Дали съм с една здрава или две здрави ръце е без значение. Като шампион аз съм длъжен да продължа независимо какво се случва. Болката е нищо за мен. Аз имам висок праг на болка, похвали се той.


В социалната мрежа Туитър той поздрави противника си за сърцатата игра, заявявайки:


"Огромни благодарности за Ареола. Ти имаш голямо сърце, брат!"

Деонтей Уайдър (37-0, 36 КО) успешно защити титлата си в супертежка категория версия WBC в срещата си срещу Крис Ареола(36-5-1, 31 КО). Мачът се проведе в Бирмингам щата Алабама на "Legacy Arena" . Уайлъдр запази нулата си в графата с поражения след като се наложи с технически нокаут над Ареола.

Уайлдър започна мача без да бърза, държейки на дистанция противника си и работейки повече с ляв прав. С всеки изминал рунд обаче атаките му ставаха все по-тежки и в края на четвъртия рунд Ареола падна в нокдаун. Той се изправи, но трудно изкара до удара на гонга. В останалата част от мача Уайлдър доминира като нанесе тежки поражения на Арелоа. Така в паузата между осмия и деветия рунд екипът на мексиканеца взе решения да не пуска на ринга боксьора си.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар