Тъмният клан Murr?
Тъмен клан Murr? Кои са те? Това навярно ще се запитат четящите този материал. Лично аз се срещнах с тях за първи път някъде преди около 4 години, когато правех първите си стъпки в играта Perfect World. Благодарение на познанията си по руски език ми беше по-лесно да играя на рускоезичен сървър, отколкото на англоезичен. Така на сървъра Вега се срещнах за първи път с този клан. Мразени от едни, обичани от други, почти всички им завиждаха и искаха да станат членове на Murr. Желязна дисциплина и силна воля, пълно себеотрицание в името на клановия интерес - благодарение на тези качества Murr бяха завладели сървъра безапелационно. Мнозина желаеха да встъпят в редиците им, но на малцина се удаваше, което будеше неистова завист към тях. Аз лично скоро преминах на друг сървър. Там също имаше клан Murr, но това бе бледа имитация и пълен фалшификат. Заради името Murr обаче героят ми отнесе много бой от играчи с по-високо ниво на развитие, избягали от Вега, именно заради доминацията на Murr.Към настоящия момент Murr може да срещнете, както в Perfect World, така и в AION (където играят за расата Асмодиан на сървъра Касиел), Forsaken World, Jade Dynasty, Rift и т.н.
История
Кланът е създаден на 10 юни 2005 г., когато за първи път в онлайн игра се появява общество от играчи под името Murr. Това се случва в браузерната игра Лига Героев.
Планът за създаването на клана датира от по-рано. Още на 28 май е бил създаден първия кланов сайт, който съществува и до днес.
Формата на управление на клана е монархия, а крал е Dark_Wizard. Негова е идеята за създаването на това общество, името на клана и развитието му. Негова първа помощница станала жена му LiRa, чиято роля в дългогодишното съществуване на Murr е огромна. Още от самото начало на създаването му да попаднеш там не е било въобще лесно. В браузерната игра Лига на Героите кланът не е имал стремеж към високи достижения, а е изучавал виртуалните светове на онлайн игрите, трупал и развивал знания и идеи, разработвал схеми на развитие. Въпреки това Murr е представлявал едно съвсем закрито, почти тайно общество в рамките на играта. В клана се приемали само приятели и техните приятели. Освен това таксата за записването в клана възлизала на 666 монети, докато за другите кланове таксите варирали между 50-100 монети.
На 18 септември била регистрирана и Кралската академия Murrk.
По това време кланът е издавал и собствен вестник, създал собствена база данни за играта, били измислени разни хитрости за автоматизация на игровия процес, който и до днес е тайна за администрацията на играта и мн. др. Самите участници в клана от това време твърдят, че всичко, което са искали да постигнат в тази игра е било постигнато и добито. Кланът просъществувал в Лигата на героите до 1 юни 2008 г.
Ерата Perfect World
Идеята, кланът да продължи съществуването си в Perfect World, отново била на Dark_Wizard, който видял реклама на играта. В началото членовете на клана били около 10, като се мъчели да привлекат в Прекрасния Свят своите приятели от Лигата на Героите. Животът им там започнал на сървъра Орион. Седмица по-късно открили и свой форум, като започнали да набират играчи. Скоро обаче членовете на Murr осъзнали, че попаднали на сървъра 3 седмици след откриването му, е пречка за завладяването на територии. Затова веднага след пуска на Вега, те се прехвърлили там. Murr си поставили високата цел - да постигнат върховно господство на този сървър. На 11 юли 2008 г. бил открит Вега, а на 2 август кланът вече завоювал първата си територия. Ето тук можете да видите хронологията на победите им и военно-политическото състояние на клана в играта.
Кланът в MMORPG AION
С течение на времето на много играчи Perfect World омръзнала. Поради това възникнала и идеята да се прехвърлят и в друга игра. По същото време анонсирали появата на AION и наближавал закрития бета тест. Така част от играчите и ветерани, напуснали Perfect World по-рано, се срещнали в новата онлайн игра. На 3 декември 2009 г. създали кланов форум за AION, а 6 дни по-късно и самия клан.
Целите и възгледите на Клана останали традиционните, а именно жесток подбор на новобранците, култура на общуването, доминация на расата Асмодиани, ПвП и обсадите.
Членство
Много и много хора желаят членство в Murr, тайно или явно. За всичкото време от началото на съществуването на клана нищо не се е изменило, се казва в един от форумите им. Да попаднеш там е все така трудно, даже и да искаш да платиш с пари. Кланът трябва сам да определи вашата необходимост. Изискванията са дяволско търпение и железни нерви, пълна адекватност, неконфликтност, комуникативност, желание за игра в екип, постоянство и гласова връзка с другите членове на клана ( Вентрило, Тийм спийк).
Историята на този клан показва как се заражда другарство в един виртуален свят, как чрез дисциплина и обединение се постигат високи достижения и не на последно място - поддържане на имидж чрез възпитано държане, взаимопомощ, екипност и крепка дружба.
Blogger Comment
Facebook Comment