Ние не написахме ревю за WildStar


WildStar е в отворена бета за 10 дни. Тя започна вчера и ще продължи до 18 май. Реших да я пробвам, за да напиша нещо като ревю, но няма да го направя, тъй като няма какво да напиша.
Играта ще е абонаментни такси, т.е. за да играеш, трябва да си плащаш, но сега може да се пробва безплатно и да си купите пакет за бъдеща игра.

Къстомизация на героя



Още докато се опитвах да къстомизирам героя се отказах, защото по-грозен нямаше как да го направя. Накрая натиснах копчето "Random" и по-случаен образ героят ми най-накрая придоби отвратителен външен вид, който аз не успях да направя.



Геймплей

Как да разкажа за геймплея, като над половин час ме разхождаха насам-натам, разговарях с десетина или повече NPC, изучавах книги и бъзиках някакви устройства. В момента, в който попаднах на някакво бойно поле, връзката със сървъра пропадна и повече не успях да вляза в играта.
Това вече напълно ме отказа както да я пробвам повече, а да си я купя....просто няма да дам и стотинка за това недоразумение, което има претенции да обере играчите, избягали от World of Warcraft.


Вероятно някои ще бъдат по-търпеливи от мен и ще открият "чара" на тази игра и дори може да им хареса, но аз си мисля, че ако една игра ще се продава, за да се играе, то тя трябва да грабне играча от първите секунди в играта, а не да го разкарва безмислено в различни посоки. Вярно, куест-тракерът помага при намирането на поредния неигров персонаж, с който трябва да говорим, но от друга страна не успях да разбера смисъла на тези безброй разговори освен, че е някакъв тип обучение и въвеждане в съдържанието на играта. За да го ползате щраквате с мишката по названието на куеста си и ви се появява стрелка, която ви показва посоката.
В края на краищата търпението ми даде резултат и успях отново да попадна в играта. Изпълних обучаващите мисии в няколко камери и бях отправен в първата зона за игра, където куестовете бяха обичайните: "Иди убий някаква гадост", "Иди намери устройство и го активирай (вариант: ремонтирай)".

Комбат система


Моят герой бе въоръжен с бластер и не му се налагаше да маркира предварително целта си, но ако все пак искате да го направите, естествено ползвате Tab клавиша или избирате целта си с мишката. За да избегнета атаката на противника можете да натиснете два пъти клавиша W и да се претъркулите напред или пък да подскочите във въздуха и да направите салто с помощта на паузата.

Заключение

Играта не заслужава повече вниманието ми, заради грозните персонажи, некрасивата си sci fi окраска и неинтересните куестове, които не ме вълнуват. Ако вие откриете плюсове на играта, коментирайте по-долу.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар