Бивш служител на Blizzard, пожелал да остане анонимен, разказа за тайния проект Titan пред Kotaku. Както вчера съобщихме компанията се отказа от по-нататъшната му разработка след 7 години работа по него.
Според него събитията в играта са щели да се развиват на Земята в недалечно бъдеще като сетингът няколко пъти е бил променян - първоначално е била предвидена война с извънземните, но впоследствие са се спрели на война между три държави.
В Titan денонощието е било разделено на две - през деня играчите се занимават с мирни дейности като са били предвидени редица професии (месар, механик, бизнесмен и т.н.). През нощта е трябвало да се водят бойните действия. Бойната система е била планирана като шутър от първо или трето лице с магии, фантастически оръжия и различни класове герои.
Тази информация не е потвърдена официално от Blizzard, а и веряоятно няма никога да бъде потвърдена. Все пак тя отчасти съвпада с по-ранните лийкове. Така например през 2009 г. компанията лицензира двигателя CityEngine, предназначен за моделиране на градски пространства, а през 2011 г. инвестиционната компания Sterne Agee в аналитически отчет по Activision съобщи, че Titan е онлайн-шутер.
0 коментара :
Публикуване на коментар