Бивш служител на Blizzard разказа за тайния проект Titan


Бивш служител на Blizzard, пожелал да остане анонимен, разказа за тайния проект Titan пред Kotaku. Както вчера съобщихме компанията се отказа от по-нататъшната му разработка след 7 години работа по него. 

Според него събитията в играта са щели да се развиват на Земята в недалечно бъдеще като сетингът няколко пъти е бил променян - първоначално е била предвидена война с извънземните, но впоследствие са се спрели на война между три държави.

В Titan денонощието е било разделено на две - през деня играчите се занимават с мирни дейности като са били предвидени редица професии (месар, механик, бизнесмен и т.н.). През нощта е трябвало да се водят бойните действия. Бойната система е била планирана като шутър от първо или трето лице с магии, фантастически оръжия и различни класове герои. 

Тази информация не е потвърдена официално от Blizzard, а и веряоятно няма никога да бъде потвърдена. Все пак тя отчасти съвпада с по-ранните лийкове. Така например през 2009 г. компанията лицензира двигателя CityEngine, предназначен за моделиране на градски пространства, а през 2011 г. инвестиционната компания Sterne Agee в аналитически отчет по Activision съобщи, че Titan е онлайн-шутер.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар