Tiamat is rising! Is Neverwinter dying?


Тимат възкръсва, но дали Neverwinter умира? Новият рейд в играта предизвика противоречиви чувства у играчите, но като че ли разочарованието е преобладаващо. Преглеждайки англоезичните и рускоезичните форуми се наблюдава едно и също недоволство от рейда. Невъзможно е да попаднеш на рейда с предварително създадена група. По този начин атаката на боса с приятели или членове на гилдията отпада. Смисълът на гилдиите също се губи, смятат играчите. От друга гледна точка някои смятат, че това решение на разработчиците е правилно, тъй като така Тиамат ще бъде побеждавана само от силни гилдии и играчи, инвестирали големи суми пари в играта, обзавеждайки героите си с ъпгрейднати артефакти. 



Първата грешка на Cryprtic обаче е създаването на артефактната екипировка. Някой "гений" от екипа им реши, че трябва да обезмисли съществуването на екипировката, падаща от дънджъните, на тази, която изработваха играчите в Долината на мразовития вятър. Само преди месеци Cryprtic гръмко обяви, как са измислили новата PvP екипировка, съдържаща новата им характеристика Tenacity (Решителност). Действително подобна екипировка играчите можеха да получат воювайки на PvP арените, а по-късно бе добавена сполучливата зона Долината на Мразовития вятър, създадена по романите Салваторе. За първи път бяха въведени т.нар. heroic encounters. Изпълнявайки епичните енкаунтъри, играчите можеха да получат оръжие или част от екипировка, изработена от безценния Черен лед. След това се налагаше да усъвършенстваш тази екипировка и да я зареждаш постоянно с ресурса, който добавя различни характеристики в боя, а самите оръжия и брони съдържат характеристиката Tenacity.


Да, но с въвеждането на експанжъна Tyranny of Dragons се появиха артефактните оръжия и артефактните колани. Cryprtic обяви, че ако им харесат на играчите, то те ще помислят и за цялостна артефактна екипировка. Още тогава стана ясно, че на играчите "ще им хареса" задължително, тъй като това бе отличен способ за печелене на реални пари. Играчът се сдобива със зелен артефакт, който трябва да ъпгрейдне през син и виолетов до оранжев. Това коства огромно количество време и ресурс, освен ако ...не вкараш немалко количество реални пари (или пък не се възползваш от някой експлойт). 


Rise of Tiamat пристигна и какво получиха играчите? Получиха нова зона с три мини дънджъна, които могат да се изпълняват соло. Получиха нови heroic encounters, чиито награди са направо смешни. Получиха епични heroic encounters с дракони. Изпълнявайки ги, всеки има шанса да получи артефактен колан. Същевременно на аукциона те поевтиняха и могат да се купят спокойно. Въведоха едни странни съндъчета Dragon Hoard Coffers, които падат сравнително рядко от чудовищата и в началото бяха необходими за изпълнението на един куест, при който трябва да сдадеш 20 подобни съндъчета.


Най-накрая Tiamat възкръсна от деветте ада. Всеки един играч трябва да допринесе за връщането и обратно в огнената геена. Как? С Tyranny of Dragons бяха въведени Dragon Hoard Coins, които авантюристите получаваха за изпълнението на куестове, heroic encounters и за убийство на дракони. Оказа се, че за да изпратим Тиамат в деветте ада, трябва да даряваме тези Dragon Hoard Coins, Dragon Hoard Coffers и нововъведените Dragon Empire Treasures. Всяко едно от тях дава на играча различен брой точки принос, които той трябва да отдаде в повтарящия се куест "Награди за съкровища". Добре, но Dragon Hoard Coins (които падат най-често и играчите имат най-много) дават едва една точка. Dragon Hoard Coffers, които падат сравнително рядко и са необходими и за друг куест, дават 15 точки. Виж, Dragon Empire Treasures дават 200 точки. Е, да ама тях играчите могат да купят от Wondrous Bazaar за основната валута - астрални диаманти. Един Dragon Empire Treasure струва 50 000 астрални диаманта. Така остава да гриндиш първите две съкровища - Dragon Hoard Coins и Dragon Hoard Coffers. Смисълът да прохождаш дънджъни, да изпълняваш heroic encounters в Долината на Мразовития вятър, да се сражаваш в скирмишите, се загуби. Единственото, което трябва да се прави е гринд и сражения с Тиамат. Единствената цел е сдобиването с артефактни оръжия, колани, бижутерия и второ оръжие, след което - ъпгрейда им до оранжеви, което без реални пари или мошеничество, е мисия почти невъзможна. 

И така, Тиамат възкръсна, но на къде се е запътил Neverwinter. 
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар