Екипът, стоящ зад разработката на Skyforge, разказа за механиката и характеристиките на героя.
Всеки един герой в играта има определен комплект характеристики, влияещи на количеството поражения, максималното количество здраве, а също така позволяващи да се направи детайлна настройка на талантите и уменията.
Тънкости на механиката
За работата на някои специални характеристики се изисква определено поведение на играча или изпълнение на необходимите условия. Например "Damage at a distance" (Поражения от разстояние) увеличава тези поражения по противници, намиращи се над 20 м. Интересна е механиката и на Regeneration. При наличието й всички получени поражения се записват в отделна скала. Ако героят не получава известно време щети, той възстановява определен процент от записаното в скалата, а тя се нулира. Това се случва и в края на боя, т.е. след като приключите битката, животът ви автоматично започва да регенерира до запълването на скалата, отчитаща количеството HP. Ако междувременно обаче ви ударят, то регенерацията спира.
Акумулиране на параметрите
Напредналите и специалните характеристики трябва да се избират в зависимост от това, какви именно таланти и свойства на оръжието ще бъдат приоритетни за вашия клас и вашите действия. Към характеристиката "Успех", която усилва критическите поражения, трябва да избирате допълнително "Шанс за критически удар", който увеличава вероятността за нанасянето му. Това ще е актуално за класа "Берсеркър", който под действието на Thirst for Battle (Жажда за битка) има възможност да увеличи с една четвърт вероятността за нанасяне на критически удар.
Атлас
Основните и вторичните характеристиките могат да бъдат намерени в Атласа. За да откривате нови възли (върхове) ви помагат специалните искри, които получавате за прохождане на инстансите, победи в PvP-зоните или пък при изпълнение на куестовете в откритите местности.
Екипировка
Голяма част от параметрите си може да получите от пръстените, оръжието и усилвателите. Оръжията и пръстените "падат" при убийство на чудовищата, а усилвателите се появяват с прохождането още на една от първите локации. На всеки елемент от екипировката е написано, какви параметри добавя.
Тя се дели на пет типа и е обозначена с различни цветове - бяла, зелена, синя, виолетова и оранжева. На пръстените от по-висок клас се появяват добавки към по-развити и специални параметри, а на оръжията свойства, отнасящи се по-скоро към талантите. Например този меч увеличава с 16% пораженията, нанасяни при използване на определен талант.
Пръстените са част от изграждането на билдовете на героя ви: всяко едно от тях дава два параметра. Играчът сам избира, какви ще използва, дали ще събере всичките четири характеристики или пък ще разпредели между пръстените два или три параметра.
Култовете
Назначавайки адептите си като покровители на провинциите, подобрявайки храмовете и изграждайки светилища и монументи, вие ще получавате от тези територии определени бонуси. Само един бонус може да бъде активиран от всяка една провинция, така че трябва да избирате правилно, какъв параметър ви е необходим.
Във всяка провинция се построява светилище, в което можете да монтирате няколко олтара. Всеки един ще ви носи определена характеристика. Може да превключвате по всяко време извън боя между олтарите си, но може да ползвате само един бонус от един олтар. Вашите покровители (които могат да бъдат осем - по броя на провинциите) ще се грижат за светилищата ви, давайки ви бонус към здравето ви. Подобряването на храма и монумента ви носи ръст на базовите параметри.
0 коментара :
Публикуване на коментар