Crowfall: Маунтове


1 200 000 долара са набраните средства чрез Кикстартър кампанията на Crowfall. Тъй като наближава постигането на следващата цел, а именно набирането на 1,3 млн. долара, разработчиците ни разказват за маунтовете и ездата в играта.

От публикуваните отговори на често задаваните въпроси става ясно, че играчите ще опитомяват своите маунтове. Съответно ще трябва да развият и правилните умения за това. Отделно някои магически вещи ще позволяват да призовете маунта си от вашия инвентар.

Някои същества в Crowfall ще изискват по-високо развито умение за опитомяване от други. Освен това веднъж опитомили даденото създание, то вие ще трябва да запазите контрола над него. Увеличавайки умението си за езда, вие ще увеличите шанса си да опитомявате повече диви животни, а също така и да увеличите скоростта си на придвижване с маунта. 

Манутовете могат да бъдат атакувани и даже убити в бой. Животното ще може да се защитава само, ако не го яздите към момента на атаката. То ще може и да помогне на своя собственик в боя.

Някои от маунтовете могат да бъдат призовавани чрез определен предмет. Тези манутове ще притежават няколко живота. Когато съществото умре, предметът, от който е призован, започва да се руши. Той ще има известно ниво на годност, което след като се изчерпи, предметът ще се разруши.

Някои дисциплини ще позволяват на играчите да създават сами подобни предмети, призоваващи маунтове. Участниците в Kickstarter кампанията, подкрепили играта, ще получат като награда подобен предмет, призоваващ маунт с уникален външен вид.  


Ако изберете архетипа Кентавър легионер няма да има нужда да опитомявате манутове и да крафтите предмети, призоваващи подобни животни, тъй като той притежава базово увеличение на скоростта на придвижване и механика, която му позволява да се придвижва като маунт.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар