Успокойте се! Конър Мак Грегър не приключва с кариерата си


Едва ли някой повярва на скандалния ирландец, когато във вторник написа в Туитър, че решил да се пенсионира млад. Дейна Уайт го изхвърли от турнира UFC 200, защото Конър не дошъл да се снима в рекламни клипчета и да участва в промоциите. Вчера Мак Грегър отхвърли версията с оттеглянето си, но този път във Фейсбук: 

"Просто искам да си гледам моята работа, т.е. да се бия. Плащат ми именно за това, че се бия. Не ми плащат, за да рекламирам боевете. Аз твърде много се бях увлякъл в тази дейност и забравих важността на изкуството да се биеш. Понякога идва момента, когато трябва да спреш да раздаваш флаерчета и да се върнеш да продаваш в шибания си магазин. 50 пътувания из целия свят, 200 пресконференции, милион интервюта, два милиона фотосесии. И в резултат всичко завърши с това, че се облещих в обектива на телевизионните камери, сблъсквайки се лице в лице с поражението, и си мислих само за неправилния подход към тренировката. До това доведоха множество отвличащи фактори. Аз мога да мисля само за това.

Дойде време да превъртя времето назад и да се върна към този стил на живот, който ми помогна да постигна всичко това. Аз го постигнах не с това, че постоянно търках гащите в някаква дупка в този Кънектикът на път за среща с Тим и Сюзи, на някакво шибано сутрешно шоу, за което на никой не му пука. Всички тези разговори с някаква си мадам, която въобще не я е.е (интересува), с какво се занимавам, но иска да й ходхвърля някакъв ободряващ цитат, за който ще й дадат добавка към красивия задник. Мене това не ме интересува, аз на всички набивам добавки. Но сега съм длъжен да се съсредоточа върху самия себе си. Аз съм на пътя към реванша. Отправил съм екипа си в Португалия и Исландия, за да мога да внеса нужните корекции в подготовката си и да отстраня грешките си с теглото и кардиото. С правилната работа и концентрация над нужното, аз съм сигурен, че мога да завърша всичко това в моя полза.

Това обаче няма да се получи, ако  се върна отново към раздаване на флаери. Винаги мога да участвам и съм го правил по-добре от всеки един, он сега след такава загуба искам да ме оставите да се концентрирам над тренировките. Нямах намерение напълно да изхвърля пресата. Исках само малка отсрочка. Но ми отказаха. Казаха ми, че за реклама на турнира са отделени 10 млн. долара. Сега в знак на добра воля аз не само, че ги спестих тези 10 милиона, но ги утроих. И това само с един туит.

Оставете ги тези 10 миилона за реклама на боевете на другите нещастници, на които им е действително необходима такава реклама. Моите шоута са идеални. Искам да се изолирам от външния свят. Предстои ми бой с по-висок и по-тежък съперник. Този път трябва да се справя. Този път не мога да се кривя пред вас. Нека други маймуни да го направят. Аз моето си го изтанцувах.

Тъпият Нейт изглежда е напълно приемлив вариант. Така че насочете вниманието си към него. Последният път му се получи добре. 

Смятам, че 400 000 000 долара, които спечелих за компанията за период от осем месеца трябва да са достатъчен повод за тези неща. Аз все още имам намерение да се бия на UFC 200. Ще предложа, както вече предлагах, да дойда в Ню Йорк на голяма пресконференция и после да се върна към тренировките си. И без никакви отвличащи фактори. Ако това е недостатъчно или те мислят, че не съм го заслужил, ами тогава не знам какво да отговоря. 

За сведение на USADA, UFC и всички останали институции, с които съм свързан с договорин отношения: 

НЕ ПРИКЛЮЧВАМ С КАРИЕРАТА СИ!"
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар