Силов щит ще ви пази в антишутъра F.R.A.G.


Вече няколко пъти писахме за антишутъра F.R.A.G. — независимия експериментален проект, на малък екип от разработчици в Allods Team. Те нарекоха новата си игра антиишутър, което според тях "отразява необикновения геймплей, който играчите скоро ще оценят сами". Тестовете започват на 19 май, а на сайта на Games.Mail.Ru, които са издатели на шутъра, се появи кратко ревю. 


Какво ще предложи F.R.A.G?





Два отбора от по пет играча, няколко карти, уникални герои - това ще е същността на играта. Тя обаче ще се отличава от конкурентите си по темпото. Освен това всеки герой ще снабден със силов щит, който ще поема пораженията, докато не бъде унищожен. Тогава героят ви започва да търпи по-сериозни щети. Поради това той няма да може да бъде убит с един изстрел. Затова тук ще е особена важност екипната игра и добро взаимодействие между съотборниците. 

Французинът Жак "Кларинет" Самсон е гранатометчика във F.R.A.G.

Любителите на скоростните онлайн битки, може би ще предизвика недоволство у някои играчи, но това е подхода избран от разработчиците. Те отдават внимание именно на планирането на бойните действия и работата в екип, а не на умението да направиш скок с завъртане и през цялата карта да гръмнеш в главата противника си.  



Героите са друга интересна особеност в играта. Всеки от тях има своя история и свои специфични специализации, умения и въоръжение. Картечарят например обсипва противника с куршуми, а в критическия момент може да включи щита и за известно време да превърне получените поражения в изцеляваща енергия. 



Да, ако сте играли Skyforge, ще намерите прилики. Все пак играта е създадена от същата фирма.
Има и герои, чието място е в тила. Такъв например е ракетчика. Той използва далекобойни ракети. С един взрив няма да убие врага, но все пак може да преобърне хода на събитията. 

Засега няма много създадени режими, но примерно в "Арена" играчите трябва да събират появяващите се на картата съндъци и да ги носят в базата си. Те ще бъдат два вида - обикновени и подобрени. Последните носят повече точки, но и да ги пренесете няма да е лесно. Тук се налага отново добра работа в екип.Още повече, че щурмът на точките, където ще се появяват, ще е работа за добре сработени отбори с герои от всички класове.



Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар