Рико Верховен: Боят ми с Бадр Хари ще е най-големия бой в историята на кикбокса


Дългоочакваният двубой Бадр Хари - Рико Верховен ще стане факт през декември благодарение на промоушъна GLORY. Както вече съобщихме битката между двете звезди на световния кикбокс ще се състои в Германия. "Кралят на кикбокса" Верховен ще се изправи срещу Бадр "Златното момче" Хари в епичен бой, който ще е "най-големия бой в историята на кикбокса" според Верховен. 

"Хари е отличен боец, но това е моето време. Аз съм шампиона. Това е моята ера.", заяви Рико.

В своята кариера холандецът има записани победи срещу Бенджамин Адегбуи (два пъти), Питър Аертс, Есди Жерже, Даниел Гит, Сергей Харитонов, Гьокхан Саки, Филип Верлинден и Ерол Цимерман.

Хари е един от най-големите бойци за всички времена. 
"Кой? Рико? когато той се биеше с протектори и каска, аз вече бях голямо име в Япония, където се биеха най-големите", казва Хари. 

Бадр ще се запомни с победите си Питър Аертс, Глауб Фейтоса, Руслан Караев, Стефан Леко, Алистър Овърийм, Семи Шийлт, Гьокхан Саки, Рей Сифо и Ерол Цимерман.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар