Марк Хънт изригна: "Майната ви UFC! Съдете ме ако искате!


"Суперсамоанецът Марк Хант изригна в гневно интервю пред The MMA Hour, в което коментира проваления допинг тест на опонента му Брок Леснар. 

"Още преди боя предполагах, че той мами. Вижте го. Не може да влезе в лимита от 120 кг. Този пич се боде в задника, както останалата част от тези мошеници. Тези момчета лъжат и трябва да бъдат съдени. Трябва да ги глобят в размер на хонорара им, ако лъжат. Защото ако аз умра, кой ще се грижи за моето семейство. ...Тази маймуна така спечели световната си ттила. Той не беше чист и го направи чрез измама."

Според Хънт UFC е трябвало да отнеме хонорара на Брок. 

"Това е, което искам да постигна. Тези пичове не трябва да имат повече стимул да се занимават с такива неща заради финансова изгода. Забранете им да се бия 5-10 години. Да прекратят кариерата си. Няма да бъда част от тази компания, която казва: "Ние не сме против да ви мамят". 

"Вбесява ме, че те знаеха всичко това. Защо и сега не предприемат нищо? Те позволиха на този лайнар да не преминава случайно тестване в продължение на 4 месеца. Мисля, че дойде време да се създаде съюз на бойците. Всички трябва да се съберат, защото ние отправяме неправилно послание към феновете...За да попаднете в UFC трябва да си забиете иглата в задника, след което ще получите милиони долари, ако стигнете до върха."

"Аз ще се махна и ще работя на друго място. Не съм съгласен с тази ситуация. Проблемът е, че всички искат в UFC. Но майната му на UFC. Вие сте говно. Майната ви на всички и на пошлата ви компания. Ако искате ме съдете", завърши Хънт. 

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар