Кел Брук: Головкин е най-добрия боксьор в света и аз ще го победя


30-годишният британец Кел Брук (36-0, 25 КО) ще излезе срещу 34-годишния казахстанец Генадий Головкин в мегасблъсък между Световния шампион в полусредна категория на версия IBF и Световния шампион в средна категория по версиите на WBC/WBA/IBF/IBO. Мачът ще се състои на 10 септември на О2 Арена в Лондон. Вчера в британската столица се състоя втора анонсираща пресконференция, на която Брук заяви:

"Това е най-големия бой в бокса. Аз съм най-добрия боец в полусредна категория в света и никой не иска да се бие с мен. Головкин е най-добрия в средна категория и никой не иска да се бие с него. Аз ще бъда с неговия размер в деня на боя и ще внеса скорост в средната категория. Аз съм много добър в тази категория. Ям и пия добре, раздавам се и в залата. Искам да вляза в историята като Шугар Рей Робинсън, правейки големи неща в големите боеве. Головкин е най-добрия боксьор в света и аз ще го победя", заяви Брук.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар