Конър Макгрегър победи Нейт Диаз в кървав спектакъл


Тази сутрин се състоя един от най-очакваните и рекламирани боеве в MMA - мачът-реванш между Конър Макгрегър и Нейт Диаз в рамките на турнира UFC 202. Кордон от охранител раздели бойците в центъра на клетката преди началото на боя. Срещата започна очаквано, като Конър от дистанция нанасяше серия от удари, добавяйки този път и лоукикове. Спечелвайки първия рунд, Макгрегър продължи със своята тактика и през втория, но към края му се видя, че има проблем с издържливостта. Диаз от своя страна, вървеше напред, бършейки кръвта от лицето си. Той претърпя три нокдауна, които обаче не го сломиха, а напротив: през третия рунд той възстана от ада, за да покаже на видимо уморения Макгрегър какво е да си там. Диаз притисна съперника си към мрежата и го обсипа с удари, като ирландеца бе на крачка от нокаут, но прозвуча гонга. 

Конър успя да се възстанови през почивката и да докаже, че притежава силен дух и излезе в четвъртия рунд отново от дистанция да разстрелва американеца. В последния рунд Диаз бе по-активен и след три опита успя да направи тейкдаун, но времето не му стигна за нещо повече.
В края на мача се случи нещо неочаквано: Диаз подаде ръка на Конър и двамата се прегърнаха, разменяйки реплики, които обаче видимо се различаваха от тези преди мача.
Резултат от мача: разделно решение на съдиите в полза на Конър Макгрегър (48-47, 47-47, 48-47).

Конър Макгрегър след мача:

"Изненада. Кралят се завърна." 

"Да, разчитах на лоукиковете си, но той ги поемаше по-добре отколкото аз предполагах. Той с нищо не подсказа, че те са ефективни. Спечелих първите три рунда, доказвайки, че съм висша класа, но после неговата твърдост и жестокост му дадоха сили и той се активизира през последните рундове. 
Това беше невероятен бой, той е невероятен боец. Застави ме да се раздам напълно. Както ми говореше треньора, ние или печелим, или се учим. Аз много научих от последния ни бой.
Това, което ми е ясно, че сме 1-1. Трябва да се прегрупираме. Сега ще го направим на 155 фунта. Аз се качих на 175 фунта, победих по-едрия и показах превъзходството си. Сега, ако искате трилогия, приемете моите условия. Спусни се на 155 фунта и да го направим отново", каза Конър. 

Нейт Диаз:

"Мисля, че спечелих боя. Те обаче не могат да позволят на такъв посерко като мен да спечели. Аз съм твърде истински за този спорт. Те се стараят да ме унищожат, винаги когато имат възможност, но майната им.  

Той добре бяга през този бой. Той бяга през целия бой. Мисля, че трябваше да му отнемат точки за това. 

Преди боя бях в по-лоша форма от предишния път, тъй като не можах да тренирам качествено, бях с травма. Не се оправдавам, но той не успя да ме приключи. Искам трети бой. "

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар