Games@Mail.Ru: Обсадите в ESO може да продължат денонощия


Редакторът от Games@Mail.Ru Андрей Александров публикува инетересен обзор за мащабните PvP сражения в The Elder Scrolls Online ( ESO ). По-долу публикуваме превод на статията му, посветена на една от най-очакваните игри.



В ESO ще има един pvp-режим — мащабна война между трите фракции за контрол над провинцията Сиродил, която е разположена в самия център на Тамриел. В нея може да попаднете, просто като натисните копчето на командния панел. От всички локации, които авторът е видял по време на бета тестовете, Сиродил е най-добре разработената. Тук има много населени места, в гората може да се натъкнете на изоставен лагер, а на брега на езерото може да намерите лодка. Точно тук играта се приближава до Skyrim: може да убиете цял час, изучавайки местностите. Но за любителите на PvE в Сиродил няма нищо интересно - тук куестове няма, а зад всеки храст се крие враг. В тази местност ланшафтът е много сложен, пише Андрей Александров. Неопитният водач може да заведе групата направо в засада, макар че в гората често избухват малки сражения между групи противници, които са се натъкнали един на друг напълно случайно, а не защото е органзирана предварително засада.

Снимки и видео: Games.Mail.Ru

Правилата на играта са познати за всеки, видял WvW-режима в Guild Wars 2. Всяка страна тръгва от своя замък, а след това се стреми да атакува и задържи под свой контрол, колкото с може повече противникови замъци, в това число и най-големия разположен в центъра на картата. Завладяните замъци може да се модернизират, ресурси се добиват в шахтата и на сечището, разположени наблизо. Една от добрите тактики е да се атакуват тези места преди щурма.
Освен замъците, много е важно да се завладяват и държат под контрол особени сгради с древни свитъци. Те са шест на брой, като носят определени преимущества. Има бонуси и за захват на замъците - колкото повече време контролирате замъка, толкова по-яки са наградите. За да не доминира безкрайно една и съща сила, на всеки няколко денонощия картата се обнулява и всичко започва отначало.


На практика всичко това изглежда много по-яко, отколкото на теория. Замъците на пръв поглед са съвършено непристъпни. Два реда мощни стени, които се охраняват от патрули, на стените са разположени катапулти. Само много мощен рейд, снабден с обсадна техника, може да пробие охраната и да завземе замъка.
Най-горещата битка се води, когато навлезете във вътрешния двор. Атакуващите прочистват стените и поставят катапултите си, а отбраняващите правят същото, но от вътрешните стени, което води до артилерийски дуели.



Само много силна организация може да завоюва контрол над Сиродил. Всяка гилдия, която има претенциите да завземе провинцията, трябва да разполага със сериозна армия от стотици воини. Най-важното е, че тази армия трябва да е боеспособна по всяко време на денонощието. Това означава, че тя трябва да е и многонационалана, т.е. по всяко време да има готови бойци от всички часови пояси да встъпят в бой (заради часовата разлика).
Ако обичате бързи и динамични боеве, The Elder Scrolls няма да ви хареса. Обсадата на крепосите тук продължават денонощия: вие ще прекарате вечерта в боя, ще си легнете, сутринта ще отидете на работа, а когато се върнете, ще откриете, че битката продължава. 
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар