Днес тръгва ранният достъп на WildStar. Тези, които похрачиха поне $59.99 за стандартен пакет, ще могат още днес да започнат игра.
WildStar се кани да бъде поредния убиец на World of Warcraft. Това намерение бе заявено още през м.г., а сега бе повторено от Jeremy Gaffney, изпълнителен продуцент в Carbine Studios, разработили тази MMORPG. Екипът разчита, че ще привлече голяма част от играчите, които са напуснали World of Warcraft, тъй като WildStar е разработена от хора, работели по WoW.
Дали WildStar ще успее да победи легендарната 10-годишна World of Warcraft? Днес първият рунд от тази битка ще стартира с ранния достъп. Цифрите ще покажат, колко играчи са похарчили поне $59.99, а после ще се бъркат и за месечен абонамент.
Във времената на Free-to-play MMORPG игрите, на пазара има два феномена - World of Warcraft и Eve Online. Двете са 10-годишни, разпространяват се с абонамент и притежават многобройни, верни последователи.
Къде се цели WildStar? Играта със sci fi сетинг се цели именно към тези 2-3 милиона играчи, които напуснаха World of Warcraft и към тези, които искат да открият уникална MMORPG, в която от една страна воюваш като във фентъзи игра, а от друга се потапяш в атмосферата на бъдещето, оцветена обаче от ярки цветове като в детската градина и заобиколен от герои, излезли от комичен анимационен филм.
Добрият PR, проведен на гърба на World of Warcraft, обаче като че ли не излъга сериозните фенове. Повечето я пробваха по време на тестовете и признаха, че "да", има някои интересни елементи, но това няма да е заместника на WoW. Споменаването на името на голямата игра в PR-кампанията трябваше да внуши и да промие мозъците на феновете, но този ход ще донесе последствията си.
След като в The Elder Scrolls останаха само големите почитатели на Скайрим серията, а останалите чакат да премине на Free-to-play, за да я пробват, то на какво се надяват Carbine Studios? Да "избият" бързо вложенията си в WildStar на гърба на World of Warcraft? Да експлоатират известно време абонаментния модел, след което да признаят, че това не е най-удачния модел и да тръгнат по пътя на SWTOR, TERA, RIFT, а сега и Defiance? Или пък наистина така силно са си повярвали, че ще приберат веднага 3 милиона бивши играчи на WoW и ще добавят към техните редове още поне 3 млн., и ще "избият рибата"?
0 коментара :
Публикуване на коментар