Днес ви питаме: Обичате ли PvP?


Днес ви питаме, дали обичате PvP (Player versus player). Всички игри правят всичко възможно, за да развият този елемент. Провеждат се войни за завладяване на територии, създават се специализирани арени от различни видове - 15х15, 5х5, сам срещу всички и т.н. PvP елеменът е много вълнуващ и изпълнен с адреналин. Именно, за да си успешен в битките, трябва да развиваш героя си, да го екипираш и да усилваш оръжията и броните му. Някои обаче предпочитат тихо и кротичко да прохождат дънджъни, да изследват територии, да се занимават с търговия и занаятчийство и PvP-то не им е в кръвта. Трябва ли да бъдат въвличани в това или да бъдат оставени да правят това, което им харесва. В някои игри PvP-то има и така да се каже "патриотичен" елемент. Участваш в битки против враждуващата фракция или противниковата раса. Още от самото начало на играта избираш за кого да играеш и впоследствие си принуден да се защитаваш или да нападаш противника си, където го видиш.
Какво е мнението ви? Гласувайте в анкетата. Споделете в коментарите и на страницата ни във facebook.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

6 коментара :

  1. Смятам, че ПвП -то трябва да е за тези, които искат да се занимават с него, а тези които не искат - нека си търгуват, крафтят или там каквото им харесва. Има си арени да ходят да се бият там

    ОтговорИзтриване
  2. Obicham PvP. Kakvo da pravi v igrta? Da bia katerichki li?

    ОтговорИзтриване
  3. Не съм против PvP-то, но съм против PK-то, мразя разни недорасляци да ме убиват, докато се качвам. Тези, които се занимават с това, обикновенно са 10 нива по-големи и са просто комплексари или малолетни полуидиотчета.

    ОтговорИзтриване
  4. Аз харесвам PvP, но нека има смисъл в това, обичам да участвам в RvR, TW и да преча на противника да се качва:)

    ОтговорИзтриване
  5. Аз не мога да разбера, който иска PvP да ходи в DotA 2 или League of Legends. Аз съм PvE играч

    ОтговорИзтриване
  6. Като не искаш PvP иди играй Sims

    ОтговорИзтриване