Показаха Skyforge на Е3 2014


Skyforge бе показана на Е3 2014. Играта се разработва от студията Allods Team ("Аллоды", "Аллоды Онлайн") и Obsidian Entertainment (KotOR 2, Neverwinter Nights 2). Засега само журналистите от Games@Mail.Ru имаха възможност да пробват играта преди всички останали, което е разбираемо, имайки в предвид, че именно Mail.Ru Group ще издава Skyforge.

Основна тема на презентацията на изложението е била класовата система. Както вече знаем, в Skyforge няма да има опит и нива. Разработчиците показали неголям инстанс - манастира Макре Сакро. Мисията е била за двама играча. Журналистите от Games@Mail.Ru са я преминали за 15 минути. Те започнали с двата познати до момента класа - паладин и криомансър. Почти веднага те са имали възможност да превключат на друг клас. Единственото условие е, героят да не е в бой. Така, играчът има възможност да прочисти подземието с клас, който нанася високи поражения на много противници, а срещу боса да воюва с танк или друг герой, предвиден за бой с един противник.

Втората двойка нови класове са берсерк и щурмовак. Докато берсерка се втурва със скок и започва да се вихри между враговете, то щурмовака ги обсипва с куршуми от картечницата си. Според разработчиците всички класове са силни и балансирани, още повече, че в играта няма чист лекуващ клас.

Развитието на героя става без трупане на опит и нива. Схемата на развитието на всеки клас изглежда като разклонена верига от умения, характеристики и способности. Във всеки възел има по едно умение, което е много важно и ценно. За да откриете нов навик, ви са нужни рубини, изумруди или сапфири.

Изумрудите обикновено се използват за покупка на защитни умения, рубините - за атакуващи, а сапфирите - за всички останали. Това естествено не е окончателната система и е много вероятно, тя да претърпи още промени. Тези скъпоценни камъни ще се печелят само в играта, а няма да се продават в геймшопа, обещават разработчиците.

Снимка: games.mail.ru
Пълното развитие на всеки клас отнема около 50 часа, заявяват разработчиците. Това обаче е само началото. След това се отваря достъп към глобалната система на развитие - Атласа.
Атласът ще е в пъти по-обширен, отколкото системата за развитие на всеки един клас. Тук ще може да се развиват всички класове едновременно. В Атласа ще има много "възли", всеки един от който отваря определени навици и умения, повишава характеристики или пък ви води към друг клас. Когато превключвате от един клас на друг, ние губите навиците на първия, получавайки в замяна навиците на втория. Всичко, което сте вложили, не се губи, то си остава с вас завинаги.

В настоящата версия на Атласа, която е била демонстрирана на изложението, са били включени няколко десетки "възли" и са били достъпни четири класа. В версията за закрития бета тест, Атласът ще бъде разширен, а за открития бета тест ще се отворят над десет класа, но само три ще бъдат достъпни от самото начало. Останалите ще трябва да развитието по Атласа.
Освен това да не забравяме, че в играта героят ви ще придобие статус на Бог в последствие, което ще му даде други възможности. Какви ще са те? Ще научим по-късно.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар