Blizzard официално закри мистериозния проект Titan. Съоснователят и изпълнителен директор на компанията Майк Морхейм заяви, че технически проектът никога не е бил официално анонсиран, макар че работата по него е продължила седем години.
"Ние бяхме създали World of Warcraft и се чувствахме уверени, че знаем как се прави MMO. Така започнахме този силно амбициозен проект. Ние обаче не се забавлявахме, ние нямахме страст. Преосмислихме нещата и си зададохме въпроса: Това ли е играта, която наистина искаме? Отговорът бе: Не.", разказа Майк Морхейм пред Polygon.
Какво знаем за Titan?
Общо взето не много. През 2007 г. Blizzard обяви свободни работни места за работа по таен нов проект "Next-Gen MMO." Спекулациите за заглавието бяха много по форумите, което доведе единствено до изявление на компанията, че това не е експанжън за World of Warcraft. През следващата година Морхейм обяви, че проектът ще е напълно нова игра. През следващата 2009 г. Джефри Каплан в интервю разкри, че играта ще е комбинация от "sci-fi, близко бъдеще и постапокалипсис". Новините около Titan изезнаха за повече от година, докато в китайски сайт не изтече разписанието около мистериозния проект. Вследствие на изтичане на информация бе уволнен китайския директор на Blizzard - Ye Weilun.През миналата година имаше повече новини около Titan:
Разкрита бе информация ,че виртуалният свят на играта ще е близък до нашия, но с щипка мистика и научна фантастика. В играта се очакваше да има мотиви от гръцката, римската и скандинавската митологии. Пътешествията във времето щяха да са друга особеност. Между другото над сюжета работеше Ричард Кнаак, автор на книги по Warcraft и Diablo.
Това трябваше да е класическо MMORPG от трето лице. Очакваше се бойната система да е с избор на целта. В играта щеше да има различни оръжия - огнестрелни и магически. Играта се създаваше изключително за киберспорт.
Над играта работеха 150 човека, между които Джей Уилсон - бивш директор в Diablo 3. За него се говореше, че той работи над абсолютно нов проект на Blizzard. За играта бе разработена нова графика. Играта се разработваше за PC, като се обмисляше появата й и на игрални конзоли.
В края на май м.г. се появи информация, че Project Titan на Blizzard се отлага.
"Разработчиците са решили да направят сериозни изменения, както в дизайна, така и в технологията на ММО-то. Освен това броят на работещите по проекта е намален от 100 на 30 човка. Ядрото разработчици (core team) трябва да преработи концепцията на играта и същевременно да премине на нова технология. Отстранените разработчици ще бъдат преместени на работа по други проекти на Blizzard. Съответно релийзът на играта може би ще се състои не по-рано от 2016 г.Blizzard коментираха, че никога не са обявявали дата за релийза на играта, даже тя все още няма и официално название, така че в този ход те не виждат нищо удивително - проектът по принцип се намира в бъдещите намерения на компанията."Играта се предвиждаше да бъде безплатна. Това стана ясно през август м.г. Президентът на Blizzard Майк Морхейм тогава заяви:
"В момента ние избираме нова посока на развитие. Възможно е, Titan да използва проверената вече free-to-play система или пък да внедрим алтернативна хибридна система за заплащане в играта."
0 коментара :
Публикуване на коментар