Отказът от Titan ще струва на Blizzard над 50 млн. долара, смятат аналитици, цитирани от GamesIndustry.biz.
Разработката на проекта е струвал десетки милиони долари, може би около $50 милиона. Това не бе неочаквано събитие. Blizzard са се отказвали от няколко игри в различни етапи от разработката им в миналото. Разходите за нереализираните игри може и да са значителни, но са все пак по-ниски от тези за реализирани, но неуспешни игри, обяснява независимият аналитик Billy Pidgeon.
Според Майкъл Пачтър загубите са по-големи:
"Моето предположение е, че загубите са между 70 и 140 милиона долара. Жалко е, че отне толкова много време, за да се разбере, колко лоша игра бе това. Очаквам те да се върнат обратно на проектантското табло."
Дейвид Коул от DFC Intelligence смята, че игри като League of Legends и Hearthstone се справят много по-добре с по-нисък бюджет.
"Относно Blizzard, очаквам, те да се концентрират върху висококачествени продукти с по-кратък срок на разработка и по-ниски разходи. Днешният пазар не е място, където може да има игри с над 7-годишен етап на разработка. Той се променя твърде бързо."
0 коментара :
Публикуване на коментар