Дневници на разработчиците: Бойната система в Skyforge


Разработчиците от Allods Team Дмитрий Бородин и Александр Шимов ни разказват във видеодневник за комбат системата в Skyforge.

В мулитплейър игрите боят заема до 90% от времето на играча. Точно поради това създателите на Skyforge са обърнали особено внимание на тази система. Една от най-важните особености, отличаваща Skyforge от традиционните ММО е бойната система с екшън елементите от конзолните слашъри. 

В играта са въведени нон-таргет системата, комбоударите и т.н. 
Дмитрий Бородин обяснява, че за разработката на бойната система в Skyforge е била създаден специален екип, който се е трудил именно над този проблем. 


"Още на най-ранния етап на разработката ние бяхме решили, че искаме да направим ярък, динамичен и интуитивно разбираем комбат."

Той разказва, че в процеса на експериментите разработчиците са изследвали бойните системи в различни игри, предназначени за конзоли - God of War, Devil May Cry, Darksiders. За комбоударите пък са проучвали, как това е реализирано в Mortal Kombat, Tekken и Street Fighter. 

Вижте видео разказа на английски: 



и руски:



Не забравяйте, че повече информация за играта може да намерите на фен сайта Skyforge Bulgaria.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар