Разработчиците от Allods Team Дмитрий Бородин и Александр Шимов ни разказват във видеодневник за комбат системата в Skyforge.
В мулитплейър игрите боят заема до 90% от времето на играча. Точно поради това създателите на Skyforge са обърнали особено внимание на тази система. Една от най-важните особености, отличаваща Skyforge от традиционните ММО е бойната система с екшън елементите от конзолните слашъри.
В играта са въведени нон-таргет системата, комбоударите и т.н.
Дмитрий Бородин обяснява, че за разработката на бойната система в Skyforge е била създаден специален екип, който се е трудил именно над този проблем.
"Още на най-ранния етап на разработката ние бяхме решили, че искаме да направим ярък, динамичен и интуитивно разбираем комбат."
Той разказва, че в процеса на експериментите разработчиците са изследвали бойните системи в различни игри, предназначени за конзоли - God of War, Devil May Cry, Darksiders. За комбоударите пък са проучвали, как това е реализирано в Mortal Kombat, Tekken и Street Fighter.
Вижте видео разказа на английски:
и руски:
Не забравяйте, че повече информация за играта може да намерите на фен сайта Skyforge Bulgaria.
0 коментара :
Публикуване на коментар