Skyforge: Промени в класовете


В близко бъдеще се очакват промени в класовете в MMO Skyforge. Днес разработчиците ни разказват какви промени ни очакват без да ни дават детайлен списък с очакваните промени.


От момента на старта на играта ние събирахме статистика за всеки един клас: процент победи в PvP, популярност на различните класове в различни активности, скоростта на прохождане на дадена активност, количество умирания и т.н. Освен това изучавахме информация, показваща колко е удобен всеки клас, какво ползват играчите и какво пренебрегват. В този списък попадат и съобщенията на играчите за различни грешки и конкретни предложения. Всичко това се превърна в комплекс от промени по класовете, с първата част на който искаме да ви представим, обясняват разработчиците.

Според тях към настоящия момент най-ярко е виден проблема с популярността и нуждата от определени класове. Всички играчи знаят, че ако предпочиташ ролята на защитник, то трябва да избереш богатира или паладина, а ако ролята на атакуващ ти подхожда повече, то по-добре е да избереш берсеркъра или кинетика. В ПвП пък има други любимци - стрелците с лък. Разработчиците имат идеята да направят по-малко търсените класове по-полезни.  

Защо е популярен кинетика? Всичко е ясно: от гледна точка на нанасяне на поражения то той е един от най-силните и същевременно един от най-простите класове. Освен това той има мощни и полезни способности за подръжка. Как може той да е толкова ефективен? Има две причини за това: 

Основните поражения, които той нанася са в кратък промеждутък от време, наричан от дизайнерите "бурст". 

Автоматичното нанасяне на критични поражения. Този талант му позволява за кратко време да нанася предимно критически поражения, чийто размер се определя от показателя "удача" (късмет). Ако силно се развие тази характеристика, то тя чувствително увеличава нанасяните поражения на кинетика.

В настоящия момент по способността да се нанася високи стойности на поражения за кратко време и умения добре да се реализират вторични характеристики (сила, храброст, късмет и дух) класовете не са равни. Промените ще са насочени към: 

Ще бъде добавен «бурст» на тези класове, които не са разполагали с него и ще бъде орязан размера на тези класове, у които той е прекалено силен. 

Ще бъдат добавени умения и таланти на всеки клас в зависимост от определени вторични и допълнителни характеристики. 

Покрай всичко това, разработчиците смятат, че някои характеристики сега са неефективни. Този проблем ще бъде решен с въвеждане на нови механики в класовете и с баланс на самите параметри. В частност, ще бъде променена механиката на ефективността на щитовете, блокирането, контрол.

На първо място тези действия ще доведат до това, че при смяна на класа, играчите ще трябва сами да свенят пръстените и символите си. В момента се разработва система, която да прави това автоматично. 

А за да успеят играчите да се запасят със съответните пръстени и да изучат нужните символи, на официалния портал е създадена специална тема, където ще се появява информация за планираните промени. 
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар