Създателите на Crowfall: Ние правим MMO, невиждано до сега


"Ние знаем как се прави MMO. Сега искаме да направим нещо ново. Ние правим MMO, което не сте виждали досега. Ние го наричаме Симулатор на Игри на Тронове".

Това твърдят създателите на новата MMORPG, между които са ветерани от индустрията като Todd Coleman (MMO Wizard101, MMORPG Shadowbane) и Gordon Walton (MMORPG Ultima Online, MMORPG Star Wars Galaxies, Star Wars: The Old Republic). Това невиждано MMO ще се нарича Crowfall.

Играта вече си има и официален сайт, а така също и свое комюнити, което бързо се разраства. 

Какво знаем засега:


Класове:

Templar


Това ще е танка в играта. Представени ни са изображения на този клас, демонстиращ архетип на женски герой в 2D, а също така можем да видим рендер на героинята, моделиран и текстуриран в 3D образ. 



На специалната страница, създадена наскоро, е обяснено, че този герой развива сила, ловкост, интелект и немного дух. Героят е въоръжен с дълъг, двуръчен меч.


Centaur Legionnaire - Кентавър Легионер


Това чудо е кентавър, т.е. мелез между човек и кон (моля ви не се опитвайте да създадете това същество у дома или на село). От специалната страница на класа можем да разберем, че кентавърът е воин-ветеран и обича да борави с дълъг топор, но също така владее лък, пика и меч. Той развива сила, ловкост и дух. Интелектът не му е приоритет. Той ще играе ролята на MELEE DPS или казано по друг начин, кентавърът ще в центъра на битката, нанасящ мощни поражения на врага с огромния си топор. Лъкът може би ще му служи, за да порази бягащ или настъпващ противник.


Stoneborn Forgemaster


Този клас ще е в ролята на съпорт. Той развива сила, ловкост, дух и немного интелект. Като истински ковач е въоръжен с чук. На изображението ни е представен белобрадо джудже. За принадлежността му към тази раса ни подсказва и изявлението му:

"Нашият вид е роден от Гея, Майката на всичко...Ние нямаме работа, ние нямаме хоби. Ние имаме Великата Работа, Тази Която Трябва да Бъде Свършена...".


Бойна система

Бойната система в това ММО няма да ползва морално остарялата система с маркиране на целта с Tab клавиша. Освен това ще можете да избегнете вражеската атака с уклони и различни маньоври. Обикновено атаки при близък бой се провеждат пред героя без точно определена цел. Атаките, покриващи областта, ще са с различна форма - конусовидна, правоъгълта, сферична. За да разберете, къде точно атакува героя ви, може да включите  опция, с чиято помощ засегната от вас област да бъде "осветена".  

Друга важна особеност е, че няма да може да минете през друг герой, а ще ви се наложи да го заобиколите. 

В играта няма да се залага на класическия модел на "Светата Троица", т.е. лекар, танк, DPS. Такива елементи присъстват, но по принцип имаме герои, развити с цел нанасяне на поражения, други със защитна насоченост и трети, които помагат в боя (поддръжка), обясняват разработчиците. Ние нарочно правим играта такав, за да не влияе лечението върху боя- Ние искаме битката да бъде по-смъртоносна, заявяват създателите. Освен това имайте предвид, че всеки герой ще бъде една кипяща смес от разнообразни сили и умения. Всеки архетип започва с определени възможности, предразположени към определен тип игра, но впоследствие вие може да "префасонирате" героя си по свой вкус.

Тук идва един много интересен момент:

Вие може би ще попитате: Добре, ролята на лечението е занижена, но какво правим на боса в дънджъна или рейда. 

Разработчиците са пределно ясни: Съществуването на лекуващ клас е оправдано в игри, където събитията се въртят около PvE боеве, но губи смисъл в игри, съсредоточени върху PvP. 

Crowfall е игра с борба за територии и икономика, основана върху действията на играчите, а не на PvE рейдове.


Какво е все пак Crowfall?

Crowfall е масова, многопотребителска (мултиплейър), ролева, онлайн игра, т.е. MMORPG. Под този термин разбираме: в играта е необходимо да се играе онлайн в един свят заедно с хиляди играчи, обясняват създателите и веднага уточняват, че за тях Crowfall е съвсем различно MMO. 

Ние го наричаме "Симулатор на Игри на Тронове". 

"Това е защото, ние разработваме играта така, че изживяването да е съвършено различно от това, с което сте свикнали да се сблъсквате. В нея има елементи от стратегиите, политическите симулатори, игрите за оцеляване и няколко други особености, които не са срещани в други игри все още. Всякакви съвпадения със съществуващи сериали и романи са напълно случайни."


Платформи

Играта се разработва засега изключително за PC и може да се очаква и за Mac. Таблети и смартфони не се предвиждат. Може би в бъдеще да бъдат въведени някакви приложения, но на ниво реализация на играта надали. Това е като да вкараш акула в басейн - технически е възможно, но нито вие ще сте щастливи, нито акулата. Конзолите не са нещо забранено за нас, но във всеки случай не са ни приоритет, заявяват още разработчиците.


Камера и управление 

Вид от трето лице (камерата е зад гърба ви) и управление с клавишите WASD. 


Създаване на героя


Започвате създаването му със зададени точки. В началото се избира Архетип - раса/клас. Всеки архетип струва определено количество точки. "Достойнства и недостатъци". Тези категории отразяват специфични таланти, черти или предистория на героя ви. Например Eagle Eye ще ви даде точност при стрелба с лък, а Dim-witted ще ви намали интелекта, но затова пък ще ви даде точки, които да похарчите за увеличение на силата си, например.

Достойнствата струват точки, а недостатъците ви дават допълнителни точки. Освен това съществува ограничение за количеството достойнства и недостатъци, които могат да бъдат избрани при създаването на героя. След създаването му може да подобрите някои умения, за да получите правото на "Напреднал". Това ще ви позволи да промените героя си много в сравнение с архетипа.

В играта ще има и т.нар. Дисциплини, т.е. за да стреляте с лък, трябва да обучите героя си в дисиплината "Стрелба с лък". Дисциплината "Ловец на глави" пък ще ви превърне в ...ловец на глави. По повод половете става ясно, че според расата някои архетипи са привързани към определен пол. Хората обаче могат да избират мъжки или женски герой.


Игра без нива 

В Crowfall героят ви няма да има определено ниво. Това означава, че във всеки момент от времето съществуват огромно количество направления за развитие на героя ви. Съществуват два начина да подобрите своите умения: чрез пасивно обучение (подобно на системата в Eve Online) и чрез активно обучение. 


Динамично променящи се светове и архитектура на Вселената


В традиционните MMO обикновено имаме няколко сървъра или "realms". Всеки сървър е напълно идентичен с останалите като виртуален свят. В Crowfall този модел е променен. Все още имаме отделни сървъри, но всеки един от тях е уникален. Колко уникален, ще попитате? Напълно уникален. Картите са различни. Планини, реки, гори, езера и т.н. Освен това тези светове са динамични, те се променят под въздействието на играчите. Това обаче засега не ни разкриват създателите - как точно ще променяме света. 




Защо всеки сървър трябва да е различен? За да можем да пътуваме между тях, т.е. да живеем в нещо като паралелни реалности. Само че в паралелния свят няма да има наш двойник. 

 Същността на Crowfall се състои в съчетаването на две системи:
- Системата за стратегически, териториални завоевания 
- Система за зависеща от действията на играчите икономика

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар