Какво ново в Survarium с ъпдейт 0.40?


Скоро започват публичните тестове на дългоочаквания ъпдейт Survarium 0.40. Разработката му отне над три месеца, а на някои компоненти - над шест месеца. Именно поради това излизането на 0.40 ще се окаже важен етап от развитието на играта. Промените ще засегнат както техническата страта, така и игралния процес. 


Нов интерфейс

Една от най-забележимите промени ще бъде новия графичен (UI). При разработката му си поставихме няколко цели, разказват от Vostok Games и добавят: 

Интерфейсът трябва да е разбираем и визуално привлекателен. Да опростява възприятието за играта. Правилно да информира играча за влиянието на тези или онези аспекти от геймплея. Да отчита всички промени в механиката и да позволява бързо и удобно да произвежда чести операции.

В играта се очаква да:
- не можете да вземате едновременно няколко типа патрони за едно и също оръжие в боя.
- вече нашивките и камуфлажите ще могат да се получават да определени постижения. 
- бустърите няма да заемат слот за припасите и веднъж активирани ще продължават до определен брой боеве.  

Разликата между стария и новия интерфейс е колосална. На играчите ще им е нужно време, за да свикнат с новия интерфейс. 


Оръжейни модули

Второ важно нововъведение е въвеждането на оръжейни модули в Survarium. Количеството достъпни модули зависи от тиха и нивото на оръжието. За да откриете модул, трябва да извършите определено количество убийства от това оръжие. Колкото е по-високо нивото на оръжието, толкова по-голямо влияние ще оказва модула на стила на играта.
  
На всяко оръжие ще може да се монтират различни модули от три категории. Например, на автоматите Калашников ще можете да поставяте прицели, заглушители, стабилизатори и т.н. Два модула от една категория няма да можете да поставяте на едно оръжие. Обърнете внимание, че няма да може да монтирате модули на стартовото оръжие (ППШ, ТТ-33, винтовка Мосина, Winchester Model 1894).

Модулите влияят както на външния вид на оръжието, така и на характеристиките му. Лазерният прицел ще влияе например на по-голяма точност при стрелба от бедро. Тактическия приклад пък ще намалява отката. 


Версия за слаби ПК (нов рендер)

Голямо внимание във версия 0.40 бе обърнато на производителността. Новият рендер първоначално бе разработван с отчитане на изискванията и ограниченията на старите компютри. Нашата задача бе да постигнем числа на кадри в секунда, достатъчни за комфортна игра с видеокарти от семейството на Intel HD Graphics 4000, обясняват разработчиците. При това се стараехме да доведем до минимум визуалното различие между новия и стария рендер. Игра на ниските настройки не трябва да дава никакви преимущества. 
Ръстът на производителността е постигнат за сметка на намаляването на информацията за обектите до минимум. 

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар