Няма да има EverQuest Next, закриха проекта


Суперамбициозният проект на Daybreak Games - EverQuest Next бе закрит. Причина за това е, че проектът бил твърде амбициозен за съвременните условия. Играта изисквала твърде много ресурси и технологии. 
Ние постигнахме невероятни неща в проекта. За съжаление, когато ги сглобихме в една обща част, нещата не се оказаха така забавни както изглеждаха...", заяви Ръсел Шанкс, президент на Daybreak Games.   

EverQuest Next бе обявена твърде бързо за суперигра на бъдещето още на 2 август 2013 г., когато бе представена. Още преди появата й обаче т.нар. авторитетни издания като MMORPG.com и Ten Ton Hammer побързаха да се "подмажат" и да лансират бъдещия хит, обявявайки я за най-добра игра и присъждайки й награди преди още да е видяла бял свят. Лично за мен това бе една мелба Bon Jovi. Как се приготвя такава мелба? Вземате шоколадов сладолед с шоколадов сироп, поставяте вътре захаросани плодове, заливате обилно с мед, след това и със сладко от ягоди, посипвате щипка пудра захар и получавате суперсладникава смес, подобна на музиката на гореспоменатата група (да ме извиняват феновете на Bon Jovi).
Иначе суперяките особености, които ни обещаваха щедро не бяха никак лоши като идеи:  

- динамичен и променящ се свят: едно от най-големите нововъведения в онлайн игрите, което трябваше да се появи в EverQuest Next – това е напредналия Изкуствен Интелект (AI) на всеки NPC. Благодарение на технологията, разработена от компанията Storybricks, всеки от тях щеше да действа в съответствие със собствената си програма за поведение. Освен това разработчиците обясняваха, че ако играете на даден сървър примерно половин година и решите да се преместите на друг, там нищо няма да ви е познато. Главният град може да не съществува. Статуята, която сте виждали на дадено място и ви е позната, няма да я има, а на нейно място може да има фонтан. Малкото селце, в което често се отбивате, за да си починете от играта, може да е диво място, населено с гадни орки. 

- разрушаем свят: Всичко, което е свързано с думата разрушение щеше присъства в играта. Удряте с топора си някоя скала и тя се разрушава. За разлика от други игри, тук всяко действие си има последствие. Т.е. тази скала няма да се възстанови автоматично след пет минути. Използвате някой от бойните си скилове и пробивате дупка в земята. Влезте в нея и копайте надолу, там ви чака нов свят или дънджън, а може би подземна пещера, пълна с гоблини и съкровища. На следващия ден като дойдете на същото място, може да откриете, че веднъж изпразнили съндъците със злато, те не са се напълнили, за да ги откриете отново и да приберете съдържанието им. Няма да намерите никъде игрална уикипедия с карти на лежащите съкровища, подземни пещери и т.н. В играта ще има съдържание, което ще се генерира процедурно и ще се появява само за известно време. По такъв начин един играч ще може да изследва някоя зона и съдържанието й дълго време преди въобще някой да стъпи на това място или пък тя можге да е останала неизследвана дълго време след релийза на играта. Друг пример, показан на презентацията на играта, е битка с бос. Босът удря мощно и земята под краката на групата, опитваща се да го убие, пропада. Бойният отряд попада в подземие, където ги чакат други опасности и още по-силен бос. Друг аспект на разрушаемостта ще е визуалния. Примерно, изстрелвате с обсадно оръдие камък в стената на противниковия замък. Вие ще видите в действителност, как той се удря и се разбива на малки парченца. "Снарядът" ви може да успее или пък да не успее да разруши стената. Това зависи от броя удари на едно място, както и от качеството на материала, с което е изградена тя.

-вертикален и хоризонтален свят: Това наистина бе една особеност, която не можем да видим в други игри. Свикнали сме да бродим из виртуалния свят и даже да летим във въздуха. Тук, както вече споменахме, светът е разрушаем. Вземате лопата и копаете надолу. Навлизайки в подземните пространства ви чакат много изненади. Разработчиците не уточняват на какво ниво ще откриете съдържание. Навсякъде ще е различно. Може да се наложи да слезете на три нива под земята. Може да откриете нещо, а може и да не откриете. Дори и да откриете, то няма да вечно там. Друг може и да не види това, което сте видели вие. 

- мултиклас: в началото всеки разполага с осем класа от чист вид по избор. Впоследствие може да се съсредоточите над развитието на един от тях или пък да комбинирате уменията им, развивайки героя си така, както ви приляга на вас. Това не означава, че екрана ви пред вас ще е пълен с клавиши, където да разположите всичките тези умения. Не. Там ще имате осем горещи клавиша. Разполагайте на тях тези умения, които ви трябват.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар