Саенчай: Може би UFC ще е следващото предизвикателство


Живата легенда на Муай Тай Саенчай ( Saenchai PKSaenchaimuaythaigym ) говори пред Glory Kickboxing преди мача си Еди Найт Слимани.

"Аз идвам от Муай Тай и кикбоксът за мен е съвсем различна игра със съвсем различни правила. Аз няма да имам възможност да ползвам голяма част от любимите си оръжия, тъй като не са разрешени. Аз обаче обичам предизвикателствата и искам да видя как ще ми се получи. Сигурен съм, че всичко ще премине добре и аз ще победя. 
Признателен съм на хората, които ме наричат "легенда" и им благодаря за подкрепата. Аз не искам да бъда запомнен като легенда, а като човек който демонстрира Муай Тай, като един посланик на Муай Тай, но също така и като боец със свой собствен стил в Муай Тай. Нито един елемен от Муай Тай не е по-важен от друг. Това е комбинация от скорост, сила и добър тайминг. Това е есенцията на Муай Тай. Всичките ми техники произхождат от Муай Тай и Муай Боран. Да, има някои иновации, направени от мен, но най-важното е, че това са истински Муай Тай техники, които са красиви и искам да ги демонстрирам на публиката. Моите трикове са много ефективни, защото хората не ги очакват, не са ги виждали досега, това не са техники, които всички използват. За да станат ефективни обаче, трябва да ги практикувате много."

Относно евентуална кариера в UFC Саенчай призна, че харесва MMA и турнирите UFC. 

"Както казах по-рано обичам предизвикателствата и в бъдеще UFC може да стане едно тях.
Това няма да е в близко бъдеще обаче, тъй като се изисква да премина дълга подготовка. Това е много различно от Муай Тай и кикбокса, така че ще се наложи да тренирам много, за да видя как ще тръгне. "

Той каза още, че не познава противника си Еди Найт Слимани, но е гледал няколко негови мача в youtube. 

"Той е умел боец и съм сигурен, че ще направим един вълнуващ бой", каза още Саенчай.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар