Конър Макгрегър се съблече за корицата на ESPN Magazine


Конър Макгрегър публикува свои голи снимки в профилите си в социалните мрежи и някои може би си помислиха, че пак е изперкал. Не. Това са снимките му за корицата на ESPN Magazine. В изданието той говори за живота и работата си.

"Мечтаех всекидневно да бъда боец. Всеки ден. Сядайки в колата, по време на обедната почивка, в ранните утрини. 
Винаги визуализирах изкачването си по стълбицата към върха. 
Там където съм израснал трябва да се научиш как да се защитаваш. Не бях по-различен. Аз реших да се науча да се бия и започнах да посещавам първата си зала по бойни изкуства. Бях малко момче, което отхвърляше съмнението. Бях малко момче от Дъблин, което пое по пътя и бе решено да извърви своя път до края. Кланът Макгрегър са воини. Ние сме известни с бойните си умения през поколенията. Така, че нямах никакви съмнения. 

Ако се бях фокусирал само върху бокса щях да съм рамо до рамо с Мейуедър сега. Много хора, които практикуват само една дисциплина лъжат себе си. Ти не можеш да се биеш пълноценно така. Ограничен си. Ти се страхуваш от непознатото. Правиш само едно нещо. А ние практикуваме всичко. "
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар