Джон Джоунс се разплака и се извини на феновете си

Снимка: UFC.com

Бившият крал в полутежка категория Джон Джоунс се разплака по време на пресконференция във връзка с изхвърлянето му от файт картата за юбилейния UFC 200. 

"Искам да се извиня на своите фенове, които са дошли на UFC 200, за да ме поддържат. Искам да се извиня и на Даниел Кормие. Зная, че за него този бой е важен, както и за мен. Не знам какво да кажа. Съжалявам, че така се получи. Това е ужасно. Казват, че са открили нещо, а аз нямам понятие какво е то. Аз съм против допинга и за мен е ужасно, че ме обвиняват в употреба на допинг. Това е най-лошото, което ми се е случвало в кариерата", заяви Джоунс.  

Мениджърът му Малки Кауа увери феновете, че още днес ще бъде проверена втората проба: 
"Втората проба ще бъде проверена още днес. Ние ще се борим против това решение. Мисля, че към този момент всичко вече е казано. Възможно е, проблемът да идва от хранителните добавки. За Джоунс може да се каже, че през последната година е направил всичко, за да живее правилно. Той не е мамил, не е правил нищо неправилно. От декември от USADA му взеха осем теста и всичките бяха чисти." 
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар