Gaijin Entertainment: Икономиката в War Thunder е част от баланса


Gaijin Entertainment публикува статия за развитието на икономиката в авиосимулатора War Thunder. Промените в нея не са свързани пряко с обновленията в играта, заявяват те. Като правило, те или съвпадат по време, или са свързани косвено - например в пач 1.29 се появи възможност в интерфейса да се показват цените за ремонт за всеки режим, затова и промените в икономиката, където цените станаха различни, разработчиците са задържали до излизането на 1.29.
В War Thunder има и ще има икономика, категорични са разработчиците. Тя е част от баланса в играта. Тъй като смятаме, че е недопустимо да създаваме исторически недостоверни самолети и оръжие, то икономиката е единственият начин да влияем, на това на какво летят играчите.
Ранга на самолетите в играта - като правило е отражение на годината на пускането на дадения самолет, а не показател за това, колко е як. Например, реактивните самолети са от 17 до 20 ранг, а останалите са с по-нисък ранг, тези до 3 ранг са самолети пуснати в експлоатация до началото на Втората Световна Война.


По-надежден показател за средната ефективност на самолета, това е цената за ремонт. Ако играчи на самолети убиват по-често другите играчи, то и цената на ремонта за техните самолети ще е по-висока, което е напълно закономерно заради баланса в играта.
Вие може да забележите, че Fw-190 D-12 или Bf-109K-4 имат по-висока цена за ремонта, отколкото на реактивния He-162. He-162, несъмнено е по-напреднал и по-значим за развитието на световната авиация, но неговите основни преимущества са да нанася мълниеносни удари и да изчезва бързо от атаките. При правилна тактика, такъв самолет трудно може да бъде свален, но и той не сваля противниците си много често, отколкото по-маневрените самолети, макар че огневата мощ и скоростта имат значение. Разликата може и да не е така висока, но е показателна. При това ранга, отразяващ "поколението" на самолетите, е по-висок при He-162 , отколкото на Bf-109K.

Когато говорим за "поколения", това не винаги буквално отразява годината на производство на самолета. Например, при нападението на Германия над СССР, именно германците са имали предимство в авиацията. Немските Bf109F са били по-добри  от И-16 и остарелите И-153, които са били на въоръжение. Поради това ранга на самолетите отразява по-често годините на служба. Също така развитието на въоръжението след войната се е забавило, затова 4-5 ранг напълно описват всички поколения реактивна авиация до Корейската война включително.

Вижте още:
War Thunder: Пригответе се за танкови битки


Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар