Daeil Kim, основателят на Pearl Abyss, която е разработчик на Black Desert, даде интервю за mmorpg.com. В него той разказа как е създадена компанията, как е разработвана играта и какво да очакваме от Black Desert.
Основната интрига е във войната между две държави — Republic of Calpheon и Kingdom of Valencia. Двете страни се сражават за контрол над енергийния ресурс Black Stone. Играчите ги очаква голям свят с много уникални възможности. В нея ще има куестове, подземия, строеж на къщи, обсади. Обсадите между другото са пресъздадени с голяма точност. Атакуващите използват обсадна техника и големи стълби, а защитниците не само ще могат да отблъскват набезите, но и да излизат от крепостта си, за да унищожат бойната техника на врага.
Black Desert е фентъзи свят, основан на много неща от реалния. Историческите образи са интерпретирани и вплетени в в Black Desert. Воин и Стрелец с лък са основни класове. Маговете пък са разделени на два класа, отражавайки източната (Sorceress) и западна (Wizard) представа за магията. Другите класове са разработени като се отчитаха образа на воините на съответните континенти, а също така и оръжието, доспехите и аксесоарите, разказва Даели Ким.
В Black Desert ще има различни климатични зони, ландшафтове и култури, поради което разработваме персонажи със съответните различия. Ще следим и за реакциите и отзивите на играчите, когато му дойде времето.
Ние създаваме MMORPG, в която посетителите ще могат да се наслаждават на елементите на играта. Даваме възможности и съдържание на играчите, но се надяваме че те ще се заемат и със занаятчийство, отглеждане на животни за езда, производство и т.н. За нас е важно да направим всичко възможно по силите си, за да удовлетворим очакванията на играчите, тъй като ние освен разработчици, сме и фенове на MMORPG, заяви Daeil Kim.
Pearl Abyss беше основана през септември 2010 г. Ние с моя приятел и по съвместителство арт-директор на проекта Seo Yongsu се замислихме да изкараме на пазара нов проект от нашата компания. По съвет на Seo добавихме към думата "abyss" думата "Pearl" и така се получи Pearl Abyss. За да пристъпим към разработката на MMORPG Black Desert ние прекарахме цяла година, занимавайки се с разработка на концепцията, собствен 3D-двигател. След това още две години преминаха в разработка на основни игрални системи. Аз съм голям фен на 2D-файтинг игрите като Street Fighter, Final Fight и Samurai Showdown, но е много сложно да пренесеш тази бойна система в триизмерните MMORPG. Реших, че е възможно обаче да се пресъздаде динамиката на подобни игри с помощта на клавишите WASD, управлението на мишката или комбинация от двете. Например:
Left click: обикновена атака (например, воинът прави удар с меча)
Right click: спомагателна атака (воинът атакува с щита)
W+L-click: атака в движение
S+L-click: атака със скок
За разлика от другите MMORPG, ние искаме да създадем условия за различни динамични бойни последователности, които да се постигат с просто натискане на клавишите. При динамичните игри изборът на правилното време на натискане на клавиша или клик с мишката, както и реакцията на моба при атака на играча, са особено важни. Ние се стараем да разработваме нашата игра така, че играчите трябва непосредствено да контролират своя герой, като чудовищата реагират на всичко това по по-сложен модел.
Домове
За определени играчи къщата може да бъде място за отидх или работа, но тя може да бъде обект на инвестиция и играчите ще искат да се състезават с останалите за правото да придобият собственост. В Black Desert през прозореца на къщата ще може дасе вижда какво се случва в къщата и обратно.Важно е, както за играчите, така и за разработчиците, в играта да се случват разни събития. В рамките на добре направена игрална система хиляди идеи могат да се реализират. Точно така може да се създаде и т.нар. sandbox.
Република Calpheon и Кралство Valencia
Република Calpheon и Кралство Valencia се различават по климата си и културата си. Те се намират в постоянен конфликт заради правото на владение на ресурса "Черен камък".
Black Desert не е RvR-ориентирана игра, затова на играчите няма да е нужно да избират страна, към която да се присъединят. Играчите могат да се сприятелят с дадено NPC, за да получат къща или да създадат производство в дадена страна. Отделни части от страната могат да бъдат превзети чрез обсади. Тъй като Черния камък е основен ресурс, владеенето му ще е от особена важност за двете страни.
Езда
Играчите ще имат възможност да се придвижват бързо, да прескачат препятствия с помощта на животни за езда. Те могат да се бият без да слизат от тях, да ловуват чудовища. Очакваме, че ездата ще е едно от удоволствията за играчите.
Още по темата:
Black Desert Online ще е следващия хит?
0 коментара :
Публикуване на коментар