League of Legends: Сенки и отражения (Lucian, The Purifier- бъдещ герой)

На сайта на League of Legends започнаха анонсите за новия герой - Lucian, The Purifier.

Когато взехме тези оръжия, приехме мисията си с гордост. То ни повели да избавим Runeterra от злото. Унищожете порока. Изметете изметта на света от дупката, от която е изпълзяла. Не всеки може да носи тези оръжия. Трябва ти чисто сърце. Безстрашен ум. Вътрешна светлина, която сияе над всичката тъмнина по света. Веднъж аз имах тази светлина. Сега - не съм толкова сигурен. Всичко се промени. Знаехме, че мисията ни е по- велика от самите нас. Врагът не беше този, който биехме, а това за което се борехме. Истинското Зло. The Shadow Isles? Просто поредната бъркотия за оправяне, просто сбирщина от призраци. Те бяха амбициозни, но нищо не бяхме вложили в земята преди това. До деня, в който не ги срещнахме. Докато те не ми я отнеха от живота.
Сега врагът ми си има име. Тя ще се огорчи, ако узнае, че ще я последвам - тя знае рисковете. Но аз не мога да я забравя. Аз няма да я забравя. Аз ще заловя копелето, което ми я отне и ще го изпратя право в гроба.
Ще го направя два пъти, ако се налага.

Ето и изтеклото преди време изображение, което бе премахнато от форумите на Riot:

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар