Wildstar: Коледата отменена!


Carbine Studios заяви, че няма да провежда каквито и да е било мероприятия в играта Wildstar, свързани с празниците Heloween и Коледа. Разработчиците на "убиеца на WoW" щели да се съсредоточат върху ново съдържание и да си оправят грешките в играта. Така например сега се занимавали с нов пач, наречен Shade’s Eve. 

Не трябва да забравяме, че студиото бе напуснато от знакови фигури сред най-добрите им разработчици като Стифън Фрост. Отделно от това много играчи напуснаха играта. Според част от тях, те са го направили, не защото Wildstar е лоша, а просто защото е твърде хардкорна. Хората ценят времето си, а за да си успешен играч в Wildstar се изисква почти непрестанна игра, което е невъзможно в настоящия динамичен век. Други обаче направо смятат, че играта не си заслужава усилията и най-вече парите. Трети чакат да стане free-to-play и да я пробват. 

На мен лично ми е интересно, този така наречен убиец на World of Warcraft ще успее ли да задържи играчите си? Тук не става въпрос вече, дали ще ги увеличи. В WoW идва Warlord of Draenor и ще стане интересно. Затова си мисля, че не трябва да се води рекламна кампания в стил "Аз съм убиеца (новия и пореден, неуспял) на World of Warcraft !". Гледайте си играта и не се занимавайте с класиките. Ако аз пропиша фентъзи романи, мога ли да твърдя, че ще съм новия Толкин? Не, той е само един както и World of Warcraft е една. Така че не се учудвам, че в Wildstar Коледата е отменена!
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар