Бойните моряци от екшън MMO-то World of Warships ги очаква новия режим "Рангови боеве" с инсталацията на пач 0.4.1, което ще се случи днес.
Ранговите боеве ще се провеждат във формат 7 на 7 в режим "Превъзходство". Във всеки отбор не може да има повече от един самолетоносач и два линейни кораба. Нивото на корабите, които ще участват в боевете, ще се определя по правилата и регламента на текущия сезон.
В този режим ще функционира система от рангове, които ще се присъждат за успхите в боевете и ще отразяват нивата на навиците на участниците. В едно сражение може да се окажат само играчи от близки рангове. За победа учсатниците ще получават звезди, които са необходими за получаване на нов ранг. И обратно, за загуба или равен, участниците ще губят звезда и ще пада ранга им.
Всички рангове са разделени на няколко големи групи. Първата се отличава с по-меки условия за получаване на нов ранг, а в следващите правилата стават по-строги. За постигане на определени рангове, а и според резултатите на сезона на играчите могат да бъдат начислени поощрения или награди.
В версия 0.4.1 в играта ще бъдат добавени две нови карти:
Strait «Пролив»
Ландшафтът на картата е базиран на Средиземнороското крайбрежие на Италия, край което по времето на Втората световна война са се развили морски сражения. През 1940 г. британският флот е провел една от първите в историята мащабни атаки на тежки кораби на противника със силата на палубната авиация. Тази операция е послужила като първообраз на японското нападение над Пърл Харбър.
Размер на картата: 36 на 36 километра.
Доступни режими: стандартен бой, «Превъзходство» (3 контролни точки).
Solomon Islands «Соломонови острови»
Първоизточник на тази карта са Соломоновите острови. Този архипелаг е станал арена за множество мащабни кампании в тихоокеанския театър на военните действия, а през 1942 г. тук се е провело една от най-мащабните морски сражения в историята на флота - битката за Гуадалканал.
Размер на картата: 30 на 30 километра.
Общи промени:
За оръдията на японските кораби е променена формулата за пресмятане на вероятността за възникване на пожар при попадение. Максимално високата вероятност да възникне пожар на вражеския кораб получават оръдията с калибър 200 мм и 203 мм. За оръдията от останалите калибри тя е незначително намалена.
На корпусите на всички ескадрени миноносци е добавена точка, в която е възможно възникването на пожар.
Попаденията в кърмата, носа или центъра на корпуса са изравнени по значимост и не се различават по количество на възможните поражения.
Повече подробности на сайтовете на играта.
0 коментара :
Публикуване на коментар