Какво ни очаква в BLESS?


Последният етап на ЗБТ на дългоочакваната MMORPG BLESS започва на 17 септември. Както вече съобщихме на финалната фаза ще бъдат представени два нови класа - Маг и Асасин, система за къстомизация, няколко нови региона и дънджъна. 

Колегите от руския портал Goha.ru успяха да вземат много интересно и пространно интервю от разработчиците на BLESS. 


Какво ни очаква?

На първо място - двата нови класа. Маг и Асасин ще се появят в играта. Максималното ниво ще бъде повишено до 45. Ще се появят нови територии и подземия. Също така ще бъде тествана система на на PvP-ранговете. В играта ще бъдат добавени събирателство на ресурси и занаятчийство. 

Създателите на играта са разширили системата за опитомяване, като вече играчите ще имат възможността да опитомяват всяко същество, срещнато във виртуалния свят. В резултат на това вие можете да се снабдите с маунт за яздене, питомец или изпълнител. Например, можете да яздите хипопотам, който сте си опитомили, а ако си опитомите трол, то ще получите миньон, който може да изпълнява мисии самостоятелно.

Подобрени са куестовете и тяхната сложност, а също така е довършена сложността на развитие. Сега развитието на героите ще бъде по-плавно. Дънджънът а"Guiscard’s hideout" вече е разчетено за пет играча, докато по-рано той бе възможен за соло прохождане. 

В третата фаза на закрит бета тест създателите на играта искат да реализират два типа управление: щракане на мишката и комбинация от клавиатура и мишка, подобно на C9 и TERA. По този начин се планира да бъде предоставена възможност на играчите да избират начина, по който искат да контролират своя клас по свое усмотрение. 

Създавайки Bless ние искаме да следваме определени ценности. Например, ние смятаме, че в играта трябва да има три роли - танк, ДД и лекар, а нашата бойна система трябва да е приспособена за масови PvP активности. Освен това ние се опитваме да направим така, че играчите да могат да прекарват повече време в играта без да скучаят и да не се уморяват. Ние променихме сложността на боевете - слабите чудовища станаха още по-слаби, а силните, елитни станаха още по-силни и умни. 

Според създателите играчите ще се намират в съюз с останалите представители на своята фракция, но може да си съперничат с гилдиите от своята фракция. Обсадата на столиците е финалния контент на RXR: вашият алианс ще участва в масово сражение с други гилдии за превземане и защита на столицата.  

На въпрос на Goha.ru дали представители на една фракция ще могат да убиват представители на своята фракция в открития свят, създателите отговарят отрицателно - играчи от една и съща фракция няма да могат да се атакуват един друг.

По време на обсадите на столица се определя главатар на фракцията. Само гилдии, завладели територии, могат да участват в обсада, като при това трябва да решат на чия страна ще застанат - като защитници или обсаждащи. Управляващата гилдия получава пълните права и защитава интересите на фракциите. Обсадата на столиците ще напомня на улични сражения. Създателите на играта планират да въведат обсадна техника и система на разрушения на крепостните стени, но засега се въздържат от подробности.

Така наречените Royal Quest са предвидени от създателите за играчи, постигнали максималните нива на развитие на героите си. Някои от тях ще бъдат леки, а някои, напротив, ще бъдат почти неизпълними, предвиждащи дълбоко проникване в територията на противниковата фракция. Тези куестове не са разделени на фракции, така че събитията могат да се развият по различни сценарии. Например, ако играч е взел куест, според който трябва да се срещне с някой в столицата на фракцията Union - Spezia,  то ако е член на тази фракция, това ще е лесна задача, но ако е от Hieron задачата вече става много по-трудна.Тези куестове няма да присъстват по време на третия етап на ЗБТ и по време на ОБТ, така че създателите не се впускат в повече подробности. 

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар