На рускоезичната страница на бъдещата MMORPG Skyforge бе публикувана поредната порция отговори на въпроси от феновете.
PvE или PvP ще е играта?
Играчът сам ще реши, какво му лежи на душата. Играта предоставя различни възможности както за любителите на PvP, така и за PvE. Освен това след релийзна ние планираме да изместваме този аспект в една или друга страна в съответствие с изискването на играчите.
В играта ще има ли система за търсене на група за инстансите?
Да, но за разлика от много други, тук тя е значително дълбоко интегрирана в играта. Системата е леснодостъпна, разбираема и проста за използване. Тя служи като удобна отправна точка за различните активности - инстанси, PvE- и PvP-мисии. Този процес няма да отнема много време, а системата ще ви подбира подходящи съюзници или противници.
Как ще се поощрява участието в различни активности, за да не възникват ситуации, когато играчите "фармят" един инстанс, а на другите не обръщат внимание.
В Skyforge е реализирана специална комплексна система, която ще позволи на играчите удобно да прохождат и препрохождат дадено приключение, като няма да е задължително да участват в тези активности, които са им омръзнали.
Наградите за различните приключения постоянно ще се променят по тип и количество- Освен това самите приключения ще се променят с времето. Колкото повече прохождате даден инстанс, толкова по-труден ще става. Така може в един момент да не можете да проходите дадено приключение заради сложността му.
Колко време трябва да прекарваме в играта? Няма ли да се получи така, че този, който работи, няма да успява?
Този въпрос ни вълнува още от самото начало и ние приложихме максимум усилия, за да обезпечим удобството на заетите играчи. 2-3 часа на ден ще са напълно достатъчни, за да поддържате своето положение в играта. Всичко останало вече зависи от вашето желание, т.к. количеството активности, достъпни на играча, ще растат. Времето, отделено за игра, винаги ще е в полза на вашя герой. Няма да го губите напразно, очаквайки някакво събитие.
Какво вдъхнови разработчиците за създаването на този проект? Какво ви вдъхновява по време на разработката (книги, филми, видеоигри и т.н.)?
Този списък ще бъде по-дълъг, от FAQ. В екипа ни работят почти 300 души и всеки има свои предпочитания, любими произведения и свой поглед върху света на Skyforge. Но бъдете сигурни, ако в книга, филм или видеоигра става въпрос за богове, то ние внимателно сме изучили даденото произведение.
Въпрос за оръжието. То ще бъде класическо или има шанс да видим огнестрелно и други подобни?
Навярно сте обърнали внимание, че в графически план нашият свят се намира между свръхсъвременните технологии и самобитната култура, създадена за времето на съществуване на Елион. Подобна картина ще видите и в арсенала на играча.
Ще бъде ли ограничено количеството на богове на един сървър или бог може да стане всеки, даже този, който не прекарва в играта 24 часа в седмицата.
Още в първите минути героят открива в себе си дара на безсмъртието и започва да развива необикновените си способности, впоследствие на което, става бог. Но с това пътят му не завършва, все пак да станеш Пазител на Елион (т.е. старши Бог) ще се удаде на най-добрите и усърдни играчи.
Има ли в света сила, която може да получи всеки безсмъртен без зависимост от класа му?
Героят в играта е безсмъртен, откриващ в себе си уникални способности. Те получават сила и могъщество от своите последователи. Мощта им расте без значение от избрания клас и с времето се проявява в грандиозни божествени способности и форми.
Куестовата система стандартна ли ще бъде или събитийна (примерно като в GW 2)?
В нашата куестова система има подобни елементи и от стандартната схема и от по необикновената система на GW 2. Ние продължихме и се постарахме да въплътим в играта най-добрите елементи, правейки я удобна за играча. В Skyforge вие няма да си губите времето, за да се разхождате между различни NPC, за да приемате и да отчитате изпълнената задача. В някои местности куестовете ще се зареждат автоматично, ако вие попаднете на мястото на тяхното изпълнение. Завършвайки цели мисии, ще трябва да натиснете само едно копче, за да се отчетете и да получите наградата си.
Какво ще кажете по въпроса за лута от обикновените моби. От тях ще пада всякакъв боклук като в корейските гриндилки или всеки предмет ще има някакво значение? Не ни харесва момента, в който от началото на играта инвентарът се задръства от ненужни боклуци, чието предназначение не е ясно за новобранеца и той не смее да ги изхвърли.
Всеки добит предмет има пряко влияние на мощта на героя. Ние нямаме намерение да ви задръстваме инвентара.
Ще има ли играта собствена ингейм-енциклопедия с описание на предмети, моби, босове и т.н.?
Да, и тя е една от най-важните части на нашия портал. Там вие ще намерите най-свежата и актуална информация за всевъзможни игрални аспекти. Попълването й ще става както автоматично, така и в ръчен режим, т.е. играчите ще могат да добавят свои ръководства и полезни коментари.
Екипировката. Смяната на екипировката при смяна на класа е автоматично, но откъде да я вземем въобще?
Както в много ММО, екипировката ще се получава като трофей в боевете с особено силни врагове. Но не тряба да се забравя, че героите ни са безсмъртни и бронята за тях не е особено важна, както за смъртния. Боговете ни предпочитат да владеят мощни оръжия или силни артефакти.
Колко време ще е нужно, за да изучим света на Skyforge?
Простото и понятно обучение ще ви помогне да усвоите основите на управлението на героя си и няма да заеме много време. Даже няма да забележите, кога ще завърши обучението. За да откриете по-голямата част от активностите ще са ви нужни около 150 часа. За няма и 100 часа ще можете да изучите всички възможности на героя си и да му разкриете божествената мощ.
Ще има ли възможност да променим навиците му, ако не ни хареса как сме развили героя си?
В Skyforge системата за развитие на героя е доста интересна. Вариантите на билдовее са твърде много и съответно може да създадете уникален герой. Ние не поставяме условия, при които играчът е развил една клонка, разбере че това не е неговия път и той да няма възможност да промени пътя си. Начините за придобиване на специални предмети за изучаване на нови таланти не завършват на high end, поради което стандартният начин за промяна на навиците отпада. По-подробно ще ви разкажем по време на презентацията за развитие на героите.
В играта няма да има опит и нива, тогава как ще се осъществява прогреса на героя?
На късните етапи тези елементи губят значение в повечето игри. Това понякога е свързано с достигането на максималното ниво, понякога с непряката зависимост от цифрата на развитие и цифрата на пораженията. В резултат играчите започват да ползват различни рейтинги като GearScore. Ние се отървахме от излишни етапи и отмиращи характеристики. Основният параметър ще е нашия аналог на GearScore.
Home
0 коментара :
Публикуване на коментар