Джон Хоплър, Content Designer: Какви ще са новите Heroic Encounters в Neverwinter?


Module 4 вече се задава и Джон Хоплър, Content Designer на Neverwinter, разказа за новите и вълнуващи Heroic Encounters, които ще се появят с експанжъна Tyranny of Dragons.

Така наречените The Heroic Encounters в Tyranny of Dragons ще бъдат малко по-различни от тези, които играчите видяха в Module 3. Tози път всеки, достигнал 26-то ниво ще може да изпълнява този вид куестове. Колкото повече развивате героя си, толкова повече Heroic Encounters ще се появяват. Всеки един от тези куестове представя битка против дракони: Charthraxis в Neverdeath, Vartilingorix в Ebon Downs, Merothrax в Icespire Peak, Venfithar в Rothe Valley и Vilithrax в Whispering Caverns. Допълнително играчите могат да очакват много награди за изпълнението на някои от най-трудните.



На сайта на играта бе публикувано интервю с Джон Хоплър, който внася повече яснота по въпроса (прочетете го със съкращения):

- Бихте ли ни разказали малко повече за новата кампания, идваща с Tyranny of Dragons?

- Кампанията Tyranny of Dragons campaign е първата такава кампания, където играчите могат да се включат в нея още докато развиват героя си. Те ще могат да я започнат при достигане на 26-то ниво, когато бъдат отправени в  Neverdeath. Сюжетът зад Tyranny of Dragons се разкрива по време на развитието на героя и разказва за новата секта Cult of the Dragon, която се появява. Вие ще видите много дракони по време на своите приключения.

- Новите Heroic Encounters са запомнящи се. Прекрасни! Ще разширят ли разработчиците това съдържание и в други аспекти на играта като например Foundry Missions или дори в Open World зоните?

- Обсъждали сме това. Ние наистина харесахме това съдържание, защото то позволява да ангажира повече играчи. За съжаление има технически проблеми, които не позволяват то да се разшири за всички приключенски зони, особено когато се отнася до наградите. Затова нямаме планове в това отношение засега.

- Коя беше най-трудната част около създаването на тези heroic encounters?

- Най-трудната част бе, че ние искахме да ревизираме съществуващите области в играта, но в това трябваше да има и конкретен смисъл. Ние също искахме да съчетаем драконите с тяхната среда, колкото се може по добре.

- Как точно тези куестове ще влияят на прогреса по време на тази кампания? Ще има ли проблеми, при които дадена по-малко населена зона ще е фактор за прогреса, тъй като играчите няма да могат да наберат група, за да изпълнят някой по-сложен Heroic Encounter?

- Тези heroic encounters са само част от начините за развитие на героя. Играчите наистина ще искат да се сдобият с токените, които могат да получат при изпълнението им. Когато отключите допълнителна област, вие ще можете да се върнете на по-рано посетените територии, за да получите наградите си.

- Бихте ли въвели таймер, който да отброява времето, оставащо до началото на даден Heroic Encounter ?

- Ние всъщност ги въведохме в новите с изключение на in Icewind Dale, където голяма част от качественият лут е привързан към изпълнението им. Ние чувствахме, че въвеждането на таймери за новите Heroic Encounters ще позволи на играчите да се развиват по-лесно по време на кампанията.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар