Създателите на българската Guns & Robots готвят нов проект



Създателите на българската MMO Guns & Robots готвят нов проект. Това съобщи ексклузивно за MMORPG News Орлин Дуцкинов Project Team Leader на Мастхед студиос, които са разработчици на българската онлайн игра. Той се съгласи любезно да отговори на въпросите ни. Четете по-долу интервюто с него:

- Какво представлява играта Guns & Robots?

Орлин Дуцкинов: Guns and Robots е free-to-play онлайн мултиплеър шутър, с увлекателна и забавна визия, в който много силно е застъпено персонализиране на героя. Едно от уникалните предимства на играта е веселата атмосфера, която тя пресъздава, както и безпрецедентно големия брой опции за създаване на робот. Играта предлагат възможност на играчите да изберат не само по визуални критерии, но и по стратегически, частите, които ще използват за направата на своя герой. Освен това, разполага и с голям набор от безплатни части, както и магазин, от който играчите могат да си набавят интересни аксесоари, забавни допълнения към своите оръжия, аватари и т.н.

- Как се появи идеята за този оригинален шутър, в който героите са роботи и всеки играч сам моделира робота си?

- Идеята се зароди след вътрешно- фирмен конкурс за прототип на нова игра. Получиха се доста забавни и интересни предложения. Бяха одобрени някой от тях и Guns and Robots беше избрана да стартира разработване.

- Какво планирате в най-близко бъдеще за играта?

- На първо място искаме да предоставим на играчите възможност за по-динамичен геймплей. Към момента сме стартирали разработка на устройства, който ще разнообразят играта. Тези специални устройства(devices), ще могат да бъдат монтирани върху роботите. Всяко устройство ще дава уникални възможности на притежателя си. Например да създава енергийни полета за защита и запречване на входове по картата, да залага по арените малки наноботове, които след кратко лутане се заравят и чакат противника и т.н.

Сред плановете ни за пролетта е и направата на ладър (ladder). Ладърът на GAR ще представлява доста сложна система за оценяване на способностите на онлайн играчите, където всеки играч ще има възможност да се сравни спрямо другите играчи, като разбира се ще извади на преден план състезателния дух в играта.

- В играта има много чуждестранни играчи. Буди ли интерес и у българските геймъри?

- Играта започва да придобива популярност и сред българските играчи и любители на шутъри. С удоволствие можем да споделим, че от контактите ни с българските фенове на жанра, играта се приема добре и буди интерес. Няма да излъжа ако споделя с Вас, че са и най - запалените фенове, за което най-искрено им благодарим! Екипът и аз възнамеряваме в следващите месеци да зарадваме с подаръци нашите фенове от България.

-Вероятно много хора не знаят какъв труд стои зад разработката на една MMORPG. Бихте ли обяснили накратко колко и какви хора се трудят, за да могат останалите да се позабвляват онлайн?

- За разработването на MMORPG е необходим огромен труд - човешки ресурс, уникална идея,добра организация и много желание. Бих казал, че са нужни огромен брой хора, но броя на хората сам по себе си не е достатъчен критерий, а по скоро опита, който те имат. При стартиране на разработката на GAR ние искахме да създадем игра с уникална визия, много хумор и да доставя огромно забавление на играчите. Всеки екип работи в тясно сътрудничество с останалите, за да се постигнат добри резултати. Към момента в студиото работят 20 души и се гордеем, че със значително малък екип успяхме да реализираме една игра като Guns and Robots.

- Как намирате българския пазар на MMORPG? Като че ли българите не са любители на онлайн игрите, а предпочитат настолните.

- По никакъв начин не можем да съпоставим двете платформи като самоизключващи се.

- Какви са плановете на Мастхед Студиос за в бъдеще? Има ли идея за друга масова онлайн игра, която да завладее българите?

- Твърде е рано да разкриваме подробности около бъдещите планове на студиото, но можем да Ви споделим, че работим и по друг проект.

- Предвиждате ли състезания по G&R?

- Имаме желание Guns and Robots да се развива според очакванията и желанията на играчите. Ако интересът е голям, ще работим за създаването на общност и провеждането на турнири.

- Какви качества трябва да притежава един MMORPG проект, за да стане успешен и да се задържи на пазара?

- Мога да кажа,че уникалността отдавна не е сред задължителните качества на един проект за да бъде той успешен. Има обаче някой задължителни критерии, които всеки проект би следвало да покрива. Това са replayability value- едно от най-важните неща е играта да не омръзва и играчите да изпитват желание да я преиграват. Да има минимално количество бъгове - бъговете могат да накарат и най-големите фенове да спрат да играят, ако е онлайн - да няма проблеми с нетуърк системата си, и накрая едно от най-важните неща за успеха на една игра е рекламата.

- Според вас кой модел е по-добър - абонаментния, free-2-play с онлайн шоп или т.нар. фримиум (при който играта е условно безплатна, но играчът може да закупи премиум пакет)?

- Всеки модел си има своите плюсове и минуси, но в общия случай, ако една игра е наистина добра и играчите я харесват, изборът на модел остава на втори план.

Препечатването на интервюто с Орлин Дуцкинов може да стане само с разрешението на MMORPG News. 

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар